ZF 24

Veniturile din servicii ale Vodafone Romania au crescut în al treilea trimestru al anului fiscal 2016-2017 cu 2,8%, la 178 milioane de euro

Veniturile din servicii ale Vodafone Romania  au crescut...

Autor: Roxana Rosu

02.02.2017, 09:20 228

Vodafone România a înregistrat în al treilea trimestru al anului fiscal 2016-2017 venituri din servicii de 178,7 milioane de euro, în creştere cu 2,8% faţă de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

Compania raportează rezultatele financiare în funcţie de anul fiscal britanic, care începe la 1 aprilie şi se încheie la 31 martie. Rezultatele raportate astăzi corespund celui de-al treilea trimestru al anului financiar în curs, 2016-2017.

Operatorul a închis anul trecut cu un număr total de 9.456.879 de clienţi (servicii mobile, servicii de voce şi Internet of Things), în creştere cu 355.587 faţă de perioada similară a anului precedent.

Din numărul total de clienţi, 8.763.478 sunt utilizatori ai serviciilor mobile. ARPU mobil al Vodafone România a ajuns la 6,2 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2016.

„În ultimele trei luni ale anului 2016, am avut o serie de realizări cheie care se traduc în servicii de cea mai bună calitate pentru clienţii noştri tot mai numeroşi. Supernet 4G+ s-a dovedit încă o dată cea mai de încredere reţea din ţară, obţinând două recunoaşteri importante: Cea mai performantă reţea mobilă din România, certificată de auditorul independent P3 communications pentru serviciile de date şi de voce, pentru al treilea an consecutiv, şi Cea mai rapidă reţea mobilă din România, conform rezultatelor testelor efectuate cu aplicaţia Speedtest furnizată de Ookla, cel mai popular test din lume pentru verificarea vitezei de internet. În ceea ce priveşte serviciile, am continuat să inovăm şi ne-am concentrat pe modul în care clienţii noştri se pot bucura mai mult de superioritatea reţelei noastre, oferindu-le conţinut exclusiv şi de calitate prin serviciul de streaming video şi audio 4GTV+ şi lansând o nouă premieră pe piaţă, acces nelimitat la social media”, a spus Ravinder Takkar, Preşedinte şi CEO Vodafone România.

La 31 decembrie 2016, abonaţii serviciilor Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Numărul utilizatorilor serviciilor pre-plătite a scăzut cu 0,1 puncte procentuale faţă de trimestrul anterior.

 

Consumul de date mobile în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016 a crescut cu 107%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Acest lucru a fost susţinut şi de rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori, care a crescut cu 3,9 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2016, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO