Producătorul de vinuri Tohani (jud. Prahova) a înregistrat în primele patru luni o creştere de circa 6% a afacerilor, un ritm mai scăzut decât cel de anul trecut, pe fondul unui sentiment de pesimist observat în rândul consumatorilor, spune proprietarul companiei, Virgil Mândru.
În afara de zona de vinuri, antreprenorul a investit şi în brandul de apă minerală Cheile Bicazului, operat prin intermediul societăţii Natural Aqua Group din judeţul Neamţ. În total, grupul a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 12 milioane de euro.
„Anul trecut, cifra de afaceri a crescut cu peste 20% faţă de anul precedent. 2016 a fost un an foarte bun. Anul acesta a început puţin ezitant, nu se simte un optimism foarte mare în piaţă. Noi avem o creştere în primele patru luni, de circa 6%, dar este un ritm mai scăzut faţă de cel de anul anterior. Există un pesimism în rândul consumatorilor. Dar cred că odată cu primăvara şi vacanţele va reveni şi optimismul, asta dacă nu se întâmplă nimic din punct de vedere politic“, a spus Virgul Mândru.