ZF 24

Yves Rocher merge spre afaceri de 80 de milioane de lei. Creşte numărul de clienţi, însă bonul mediu scade deoarece lumea caută produse cât mai ieftine

Yves Rocher merge spre afaceri de 80 de milioane de lei....

Autor: Cristina Roşca

20.09.2013, 00:05 327
Producătorul francez de cosmetice Yves Rocher, prezent pe piaţa locală de mai bine de un deceniu cu o reţea de magazine şi cu un sistem de vânzări prin corespondenţă, estimează pentru acest an o creştere a businessului de 20%, însă avansul va veni strict din creşterea numărului de clienţi, în contextul în care valoarea bonului mediu scade, iar românii caută produse cât mai ieftine. Compania va ajunge astfel pe piaţa locală – pe ambele segmente de business – la afaceri de 80 mil. lei (18 mil. euro).
 
„În prezent magazinele reprezintă circa un sfert din totalul vânzărilor noastre în România, restul fiind contribuţia vânzărilor prin corespondenţă şi a celor pe internet. În următorii ani va creşte mult internetul, dar şi vânzarea din magazine, în condiţiile în care vrem să ne extindem“, spune Jacek Roznowicz, directorul Yves Rocher pentru Europa de Sud-Est. Va scădea însă ponderea vânzărilor prin corespondenţă. În prezent, în contextul în care magazinele au acoperit doar zona urbană şi ele aduc numai un sfert din vânzări, mai bine de 50% din totalul clienţilor sunt din zona rurală.
 
Grupul francez a intrat prima dată în Ro­mânia în 1999 printr-un partener care dezvoltă şi astăzi lanţul de magazine Yves Rocher. Direct, grupul a intrat în 2008 dez­voltând vân­zările prin cores­pondenţă şi pe internet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO