„În această perioadă, românii au început să plătească orice online. Avem creşteri de 10 ori la magazinele de amenajare a locuinţei, de trei ori în cazul magazinelor alimentare, restaurantelor şi de două ori plăţile la utilităţi. A crescut încrederea în comercianţii online.“ Magazinele online au ajuns la rate de peste 50% din cumpărăturile online plătite cu cardul, pondere în creştere de la 25% în 2019, a declarat Cătălin Creţu, general manager al Visa pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia. „În această perioadă, românii au început să plătească orice online. Avem creşteri de 10 ori la magazinele de amenajare a locuinţei, de trei ori în cazul magazinelor alimentare, restaurantelor şi de două ori plăţile la utilităţi. A crescut încrederea în comercianţii online. Marile magazine online au ajuns la rate de peste 50% din cumpărăturile online să fie plătite cu cardul, pe când în 2019 rata era de 25%“, a spus Cătălin Creţu în cadrul evenimentului ZF Bankers Summit 2021 desfăşurat la începutul lunii iulie.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE