ZF Investiți in România

Investiţia într-un laundromat pleacă de la 40.000 de euro. Există potenţial pentru orice oraş de peste 40.000 de locuitori

05.04.2024, 00:06 Autor: Bogdan Alecu

Lanţul de laundromate din România easywash Laundromat Concept continuă expansiunea la nivel naţional şi s-a extins la Piteşti, ajungând la un total de 17 unităţi la nivel naţional. Reţeaua ajunge la unitatea cu numă­rul 17 în România. Reţeaua este pe piaţă de aproape 12 ani şi a investit, de la deschidere şi până în prezent, aproximativ 2 milioane de euro în cele 17 laundromate.

„Extinderea noastră continuă în acest an. Încă trei noi oraşe care vor beneficia de laudromatele easywash: Arad, Constanţa şi Vaslui. De asemenea, la Timişoara vom des­chi­de al 3-lea laundromat, iar la Târgu-Mureş pe cel de-al doilea. Bucureştiul este şi el pe listă pentru noi laundromate, unde vom des­chide încă două noi laundromate în 2024“, spune Bogdan Grigoraş, marketing mana­ger la easywash Laundromat Concept, în cadrul emisiunii ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. „Timpul a devenit o resursă foarte importantă în prezent, astfel că din ce în ce mai multă lume apelează la laundromnatele self-service, pentru că eco­no­mia de timp este extrem de mare. Spre exemplu, în cazul unei familii formate din trei membri, aceştia pot câştiga câteva ore im­portante pe săptămână, pe care le pot pe­trece împreună“, explică Bogdan Grigoraş.

În Bucureşti lanţul are şapte locaţii, iar extinderile din Capitală vor viza cartierele Colentina şi Tineretului.

„Acum avem patru oraşe în care suntem deja prezenţi şi în care deja toţi cei care au deschis în aceste oraşe au un al doilea, al treilea, chiar al patrulea punct. Mă refer aici la Iaşi, de exemplu, unde sunt patru laundro­mate. Şi cel mai mare laundromat din ţară este la Iaşi. Avem acum la Timişoara“, a spus Bogdan Grigoraş.

El a subliniat că modelul implementat vizează deschiderea de centre proprii în Bucureşti şi francize la nivel naţional.

„Nimeni nu are grijă mai bine de banii tăi decât tu însuţi. Şi atunci, strategia noastră de la început a fost să dezvoltăm pe cât posibil Bucureştiul, iar în ţară, să mizăm pe francize deoarece Trebuie să fie acolo, să vadă clientul, că deşi este un self-service, vii singur şi faci, dar clientul trebuie să vadă tot timpul că este cineva acolo dacă este o problemă“, a explicat Bogdan Grigoraş.

O campanie Ziarul Financiar și CEC Bank