ZF IT Generation

ZF IT Generation. Bogdan Apostol, cofondator şi CEO al Nestor – platformă de people intelligence: Vom încheia cel mai probabil anul acesta cu venituri duble faţă de 2021. Acum ne axăm foarte mult pe pieţele din SUA şi America Latină

14 dec 2022 Autor: Ioana Nita

Start-up-ul a obţinut recent o investiţie totală de 2 mil. euro, principalii investitori fiind Eleven Ventures şi Underline Ventures.

Nestor, start-up local care a dezvoltat o platformă de „people intelligence“, estimează că va încheia anul acesta cu venituri duble faţă de 2021, în condiţiile în care 2022 a fost un an prolific pentru companie, aceasta ajungând la un portofoliu de peste 40 de clienţi din Europa, America de Nord şi America Latină. Înfiinţat în 2018, start-up-ul a reuşit recent să atragă o investiţie de 2 milioane de euro de la Eleven Ventures, Underline Ventures şi câţiva business angels din SUA.

„2022 a fost un an foarte aglomerat pentru noi, cu multe lucruri bune care s-au întâmplat pentru pentru Nestor, inclusiv runda de investiţii curentă. Până la sfârşitul anului probabil ne vom dubla veniturile faţă de anul trecut şi o să continuăm pe direcţia asta de creştere, bineînţeles, împreună cu investiţiile pe care le vom face intern în diverse procese, ca să putem scala şi mai rapid de atât în anii următori. Bineînţeles că ne uităm cu grijă, să zicem aşa, şi la situaţia financiară globală care se întrevede pentru anul următor cel puţin, şi suntem atenţi în acest context“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Bogdan Apostol, cofondator şi CEO al Nestor. El nu a oferit însă detalii despre cifra de afaceri absolută a companiei, aceasta fiind înregistrată în SUA. Nestor a urmat programul Y Combinator – unul dintre cele mai mari acceleratoare pentru start-up-uri tech din lume, în cadrul căruia a primit şi prima finanţare, de 170.000 do­lari, bani cu care a reuşit să susţină şi să crească organic proiectul.

Noua finanţare atrasă vine în contextul în care start-up-ul vrea să accelereze creşterea businesului la nivel internaţional, axându-se în principal acum pe pieţe din America de Nord şi America Latină. Nestor are în plan să îşi crească forţa de vânzări şi nu numai, urmând ca pe percursul anului viitor să îşi dubleze echipa la 15-20 de persoane.

„Vom folosi această rundă de investiţii pentru a dezvolta în principal echipele de vânzări şi customer success, pentru a accelera expansiunea noastră în segmentul enterprise, în special pe pieţele din America de Nord şi America Latină. Vom folosi o parte din fonduri şi pentru a investi în continuare în inovaţie la nivelul produsului - intenţionăm să lansăm un modul inteligent la începutul anului următor pentru planificarea carierei, cu ajutorul căruia angajaţii vor putea explora cu uşurinţă care sunt direcţiile alternative pe care le pot urma în carieră, în concordanţă cu oportunităţile din organizaţie şi care sunt skillurile şi competenţele pe care ar trebui să le dezvolte ei în perioada următoare, astfel încât să facă acest următor pas logic în carieră“, a punctat Bogdan Apostol, explicând că noul modul va ajuta angajaţii să îşi găsească locul potrivit într-o organizaţie.

„Nu ne uităm neapărat doar pe o direcţie verticală, ci ne uităm pe a pune omul potrivit la locul potrivit într-o organizaţie, mai ales că în tendinţa pe care o vedem acum este că nu mai există acea ierarhie clasică, ci se transformă într-un set de «mission teams>>, aşa cum le numim noi, nişte echipe cu o misiune specifică, mai mult la nivel de proiecte interne. Şi atunci şi angajaţii pot găsi acea oportunitate de a se dezvolta intern şi de a încerca noi lucruri şi noi oportunităţi în organizaţie. Dar este foarte important ca angajaţii din organizaţie să aibă această transparenţă, să vadă, să aibă la îndemână aceste oportunităţi, pentru că de foarte multe ori se întâmplă ca şi angajat să nu ai o vizibilitate completă sau să te pierzi pur şi simplu în «day-to-day work>>, astfel încât să nu vezi imaginea generală şi oportunităţile pe care le ai.“

Platforma Nestor, accesibilă în regim SaaS, se adresează tuturor companiilor, indiferent de industrie şi de mărime, însă aceasta aduce cea mai mare valoare pentru companii aflate într-un proces de creştere accelerată a echipei sau care au deja peste 200 de angajaţi.

„Fiecare din angajaţi dintr-o organizaţie au un profil bazat pe «skill-uri»care preia informaţii din toate procesele de «talent management»pe care le avem în organizaţie, de la chestionare la obiective operaţionale, obiective de dezvoltare, feedback din partea managerilor şi a celor cu care lucrează zi de zi într-un mod structurat şi într-un mod în care ne permite să vedem ce «skill-uri»avem nevoie pentru «job-ul»curent, unde trebuie să fim pentru «job-ul»curent şi unde putem să ne dezvoltăm, unde putem să luăm acei paşi necesari din timp astfel încât să putem avansa cât mai rapid în cariera noastră, în aliniament, bineînţeles, cu obiectivele de business ale organizaţiei să mergem împreună în aceeaşi direcţie“, a explicat el, cum funcţionează platforma Nestor.


 

Bogdan Apostol, cofondator şi CEO al Nestor: Avem în momentul de faţă peste 40 de clienţi din România, Europa, America de Nord şi America Latină. O să ne mai extindem pe câteva teritorii în perioada următoare.


 

 

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR