ZF IT Generation

ZF IT Generation. Claudiu Bozdoghină şi István Domokos, fondatori ai Papervee – platformă all-in-one pentru HR: Vrem să ajungem la venituri recurente lunare de 15.000 de euro anul acesta. Am lansat şi versiunea în limba engleză a platformei şi vrem să atragem clienţi din Marea Britanie

22 feb 2024 Autor: Ioana Nita

Platforma Papervee este folosită în prezent de companii care activează pe piaţa din România în diverse domenii precum producţie, construcţii, HoReCa, servicii şi energie regenerabilă.

Papervee, start-up-ul născut în cadrul agenţiei de marketing digital şi dezvoltare web Pixel Solutions din Sibiu, a încheiat anul trecut cu un portofoliu de clienţi format din 45 de companii, care însumează o mie de utilizatori ce folosesc platforma sa all-in-one pentru digitalizarea pro­ceselor din cadrul departa­mentelor de resurse umane, veniturile recu­rente lunare situându-se la 3.000 de euro. Pentru 2024, ţinta Papervee este de a creşte veniturile recurente lunare la 15.000 de euro şi de ajunge la 4.000 de utilizatori activi lunar, în condiţiile în care acum platforma este disponibilă şi în limba engleză, start-up-ul făcând primii paşi spre internaţionalizare.

„Pentru anul acesta ne uităm la un venit recurent lunar de aproximativ 15.000 de euro, ceea ce ar însemna să avem undeva la 4.000 de utilizatori în fiecare lună. Targetul este ambiţios, dar la cum arată cel puţin începutul acestui an, care este foarte promiţător, şi la cum au decurs lucrurile până acum, noi suntem optimişti că o să reuşim să atingem un prag de 4.000 de utilizatori până la finalul anului, luând în considerare bineînţeles şi partea de internaţionalizare şi faptul că acum suntem prezenţi şi pe piaţa externă“, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation, Claudiu Bozdoghină, cofondator şi COO al Papervee. Împreună cu Alexandru Măereanu şi István Domokos, el a pornit proiectul Papervee încă din 2021, platforma fiind însă lansată oficial la finalul lui 2022.

La scurt timp după lansarea pe piaţă, echipa Papervee a estimat că platforma de HR va fi folosită de 4.000 de utilizatori încă de la finalul anului trecut, însă datele reale din piaţă au fost altele, iar start-up-ul s-a adaptat.

„Targhetul nostru din 2023 a fost setat înainte să avem prea multe date reale din piaţă în spate şi în scurt timp ne-am dat seama că există mulţi factori atât în procesul de vânzare cât şi în procesul de implementare, care întârzie rezultatele. Timpul de la primul apel cu un potenţial până la implementare şi achiziţia unui abonament poate să dureze chiar şi luni. În timp am reuşit să rafinăm procesele noastre şi reuşim să ajutăm clienţii chiar şi într-o săptămână sau mai puţin. În orice caz, chiar dacă în 2023 nu ne-am atins obiectivul, am acumulat foarte multă experienţă şi date prin care anul acesta am putut să facem o prognoză mult mai precisă şi bazată pe rezultatele şi creşterea de la lună la lună din anul trecut“, a explicat Bozdoghină.

Ghidaţi de feedback-ul primit de la companiile care au folosit platforma de HR Papervee, start-up-ul şi-a adaptat planul de dezvoltare al funcţionalităţilor astfel încât să răspundă nevoilor clienţilor.

„2023 a fost un an neaşteptat în toate direcţiile, în sensul de bineînţeles a fost anul în care am lansat realmente platforma noastră de resurse umane Papervee. Aveam un plan cu care am pornit. Eram destul de entuziasmaţi şi foarte încrezători că o să putem să urmăm planul respectiv, dar ca de obicei, îţi faci un plan şi ajungi în piaţă şi lucrurile se schimbă foarte repede. Şi din punctul nostru de vedere, acesta este şi un lucru foarte important pentru un start-up: să poată să se adapteze pieţei, să poată să înfrunte orice provocare. Şi dacă e să trag linie aşa în 2023, aş putea să spun că a fost anul în care chiar am validat într-o piaţă reală ideile noastre şi am primit feedback-uri foarte pozitive din partea clienţilor şi din partea prospecţiilor, bineînţeles. Vedem începuturi foarte stabile pentru platforma Papervee şi vrem ca în 2024 chiar să ne axăm pe aturile pe care le-am descoperit şi să scalăm mai departe“, a precizat István Domokos, cofondator şi CMO al Papervee.

La bază, Papervee este o platformă de management al resurselor umane, care înglobează mai multe module şi căreia i se adaugă şi alte soluţii noi create pentru procesul de recurtare şi pentru managementul proiectelor.

„Platforma Papeerve înglobează câteva module de bază, cum ar fi pontajul, concediile, programul de lucru, generarea unui dosar digital pentru angajaţi care cuprinde atât informaţii digitalizate cât şi documente în diverse formate. Practic, permite un flux de procese de HR care se rezolvă între angajaţi, manageri şi administratori. În acelaşi timp, am reuşit să creştem paleta de funcţionalităţi care se regăsesc în Papervee. Deci nu numai că oferim această bază de resurse umane, ci acum există şi Papervee Recrutare, care s-a lansat cu succes şi face parte din pachetul de bază Papervee. Acesta este un sistem intern de recrutare pentru companii prin care ele pot să-şi desfăşoare activitatea de recrutare. Avem inclusiv şi Papervee Proiecte, o sub-platformă care se ocupă de managementul proiectelor şi gestionarea pontajului pe proiect, care poate să redea utilizatorilor şi rapoarte financiare pentru activitatea depusă“, a explicat Domokos, adăugând că echipa Papervee s-a concentrat anul trecut şi pe dezvoltarea platformei de bază în continuare, chiar dacă a venit şi cu două soluţii adiţionale.

„Ne-am axat foarte mult şi pe partea de bază, acel Core HR, cum îl numim noi, deoarece prin interacţiunea cu clienţii am descoperit foarte multe funcţionalităţi noi pe care putem să le introducem, inclusiv pe partea de generare de documente, pe partea de personalizare a experienţei angajatului şi inclusiv chiar şi la cea mai de bază parte a platformei, la partea de pontaj, am reuşit să venim cu diverse soluţii care să ajute clienţii din diverse domenii - atât soluţii fizice, hardware, cu care aceştia pot să deruleze un proces super simplu de pontaj şi chiar nu numai pontaj, adică e un pic mai mult decât pontatorul clasic, ei chiar pot să-şi acceseze printr-un device extern profilele, să trimită cereri şi să desfăşoare aşa o activitate self-service în cadrul departamentului de resurse umane.“

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR