ZF Live

ZF Live. Amalia Buliga, CEO şi acţionar minoritar al lanţului de librării Diverta: Ne-am bugetat pentru acest an un business cu 20% mai mic decât în 2019, an de bază la care ne raportăm. Faţă de 2020 vom fi mai bine

Autor: Alexandra Matei

02.03.2021, 17:50 349

♦ În pandemie românii au citit foarte multe cărţi din sfera de self development

♦ Totodată, în online au crescut vânzările la cărţile pentru copii, ca urmare a căilor alternative pe care le-au căutat părinţii pentru petrecerea timpului în case cu cei mici.

Pandemia a dat un imbold lanţulului de librării Diverta să închidă cinci unităţi care sufereau chiar şi înainte de criză. Pe de altă parte, acest eveniment a dus şi la dezvoltarea canalului online. Traficul din ma­gazinele fizice nu s-a apropiat de cel din 2019 nici în lunile de după lockdown, în prezent fiind la în continuare cu 15% mai mic.

La polul opus, ponderea online-ului, modalitatea în care afacerea a supravieţuit timp de două luni, a crescut de aproximativ trei ori în contextul pandemiei, ajungând la circa o treime din încasări. Mai mult, Amalia Buliga, CEO şi acţionar minoritar al lanţului de librării Diverta, crede că nu toţi clienţii care au luat contact cu online-ul se vor întoarce către retailul fizic.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO