ZF Live

ZF Live. Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo: Brandingul este despre optimizare, indiferent că este vorba de B2B sau B2C. Dar, în mod special, în B2B, pentru că poţi să angajezi forţă de muncă mult mai rapid, poţi să optimizezi inclusiv negocierile cu furnizorii, iar totul se vede în profitabilitate

Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo: În momentul în care ai un vizual care arată foarte bine, antreprenorilor români le este mult mai uşor să vândă. Altfel, ei pot să aibă un produs extraordinar de bun, poate uneori mai bun decât al unei companii din afară, din Vest, însă trebuie să lupte cu percepţia asta de „românesc“.

Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo: În momentul în care ai un vizual care arată foarte bine, antreprenorilor români le este mult mai uşor să vândă. Altfel, ei pot să aibă un produs extraordinar de bun, poate uneori mai bun decât al unei companii din afară, din Vest, însă trebuie să lupte cu percepţia asta de „românesc“.

Autor: Alexandra Cepăreanu

25.03.2024, 11:00 50

„Lucrăm în special cu companii româneşti, iar interesul acestora pentru investiţia în branding este din ce în ce mai mare“.

Companiile româneşti, atât cele active în zona de B2C (business to consumer), cât şi cele din zona B2B (business to business) au înţeles importanţa dezvoltării unei strategii de branding, iar interesul acestora pentru a investi în această zonă este din ce în ce mai mare, a spus Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Lucrăm în special cu companiile româneşti şi interesul acestora pentru a investi în branding este din ce în ce mai mare. În momentul în care ai un vizual, o broşură - dacă vorbim concret de un website - care arată foarte bine, antreprenorilor români le este mult mai uşor să vândă. Altfel, ei pot să aibă un produs extraordinar de bun, poate uneori mai bun decât al unei companii din afară, din Vest, însă ei trebuie să lupte cu percepţia asta de <românesc>. Şi atunci, dacă avem deja materialele de prezentare bine lucrate, am făcut deja un pas şi echipa de vânzări a antreprenorului nu mai trebuie să muncească atât de mult, pentru că percepţia se formează prin primul tangibil care este vizual - website, broşurile, cum se prezintă angajaţii, cum vorbesc, încrederea pe care o au ei în brand. Iar toate aceste eforturi merg către optimizare. Pentru că brandingul este despre încredere şi despre optimizarea proceselor din spate. Dacă angajatul are încredere în produs, ştie spre ce direcţie se îndreaptă compania, ştie cum să se comporte, cred că 50% din treabă este deja făcută“, a explicat Dochiţa Zenoveiov.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO