ZF Live

ZF Live. Maria Crăciun, center manager, Veranda Mall: Traficul a crescut cu 23% în 2023 faţă de anul trecut şi a depăşit anul 2019. Anul acesta ne aşteptăm să depăşim 800.000 de vizitatori

Maria Crăciun, center manager, Veranda Mall: Încercăm să facem o investiţie cu autorităţile. Vrem ca fluxul din Colentina pe Ziduri Moşi să fie mai sigur pentru pietoni. Vrem să facem diverse lucrări de infrastructură, cum ar fi crearea unor noi treceri de pietoni în zona mallului.

Maria Crăciun, center manager, Veranda Mall: Încercăm să facem o investiţie cu autorităţile. Vrem ca fluxul din Colentina pe Ziduri Moşi să fie mai sigur pentru pietoni. Vrem să facem diverse lucrări de infrastructură, cum ar fi crearea unor noi treceri de pietoni în zona mallului.

Autor: Alexandra Matei

09.11.2023, 16:40 126

♦ Mixul de chiriaşi cuprinde jucători din zona de fashion, servicii, divertisment şi supermarket ♦ Ultimii chiriaşi intraţi în Veranda Mall sunt Burger King şi Cartofisserie, în zona de food court, urmând ca în primăvara anului viitor să intre, pe zona de fashion, şi brandul polonez Sinsay, parte a grupului LPP Fashion.

Maria Crăciun, center manager al Veranda Mall, centrul comercial din zona Obor controlat de familia Pogonaru, spune că traficul din mall este anul acesta cu 23% peste cel din 2022, depăşind chiar şi nivelul atins înainte de pandemie, în 2019.

Până la finalul anului, ea se aşteaptă ca numărul vizitatorilor din Veranda Mall să treacă de 800.000.

„Traficul a crescut cu 23% în 2023 vs. 2022. A depăşit perioada din 2019. Anul acesta ne aşteptăm să depăşim 800.000 de vizitatori. Zilnic, media este undeva la 35.000 de vizitatori. Achiziţiile cumpărătorilor au crescut şi ele cu 20% anul acesta faţă de 2022. A existat un ritm mai mare de creştere în prima jumătate a anului, după care acesta a mai scăzut. Acum, după reîntoarcerea oamenilor din vacanţe şi reînceperea şcolilor, simţim o revenire în perioada noiembrie-decembrie“, a spus Maria Crăciun, center manager, Veranda Mall la emisiunea zilnică de business ZF Live.

Aceasta ma spune că a existat o creştere de la an la an a nivelului de cumpărare şi a traficului după pandemie. Oamenii erau entuziasmaţi, detaliază ea, şi aveau şi bani până să vină inflaţia şi creşterea costului utilităţilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO