ZF Live

ZF Live. Ştefan Prigoreanu, CEO, Millenium Insurance Broker: De la anul 2024 avem două mari aşteptări, în primul rând să se termine cu plafonarea tarifelor RCA şi în al doilea rând eliminarea rapidă a plafonării comisionului de intermediere

Ştefan Prigoreanu, CEO al Millenium Insurance Broker: Considerăm că doar principiile şi mecanismele de piaţă liberă şi concurenţială pot duce la reglarea preţului, prin competiţie directă şi calitatea serviciilor prestate de asigurători

Ştefan Prigoreanu, CEO al Millenium Insurance Broker: Considerăm că doar principiile şi mecanismele de piaţă liberă şi concurenţială pot duce la reglarea preţului, prin competiţie directă şi calitatea serviciilor prestate de asigurători

Autor: Mircea Nica

05.03.2024, 00:06 128

Un alt lucru pe care ni-l dorim foarte mult de la 2024 este ca la nivel de ASF şi decidenţi să se înţeleagă că noţiunea de primă netă introdusă pe 8 septembrie 2022, primă netă de cheltuieli de distribuţie plus cheltuieli de distribuţie a fost o greşeală pentru că nu a avut impactul aşteptat asupra reducerii preţurilor şi asupra consumatorilor, a mai explicat Ştefan Prigoreanu în cadrul ZF Live

Brokerii aşteaptă ca în 2024 să se termine perioada tarifelor plafonate la RCA, sentimentul fiind că o piaţă liberă şi concurenţială pot regla din mers preţul la poliţele RCA, dar şi eliminarea plafonării comisionului de intermediere, a spus Ştefan Prigoreanu, CEO al Millenium Insurance Broker, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„De la anul 2024 avem două mari aşteptări, în primul rând să se termine cu plafonarea tarifelor RCA pentru că suntem într-o piaţă liberă şi concurenţială. Considerăm că doar principiile şi mecanismele de piaţă liberă şi concurenţială pot duce la reglarea preţului, prin competiţie directă şi calitatea serviciilor prestate de asigurători. În al doilea rând eliminarea rapidă a plafonării comisionului de intermediere pentru că sunt clienţi care sunt dispuşi să ne plătească puţin mai mult pentru munca pe care o prestăm şi răspun­derea pe care o avem. Opţiunea de a-şi face singur clientul o poliţă online a avut-o şi înainte şi o are şi acum, dar ştiţi cum este cu a face singur o poliţă de asigurare. Este ca şi cum ţi-ai zugrăvi singur casa, ca şi cum ţi-ai repara singur maşina, ca şi cum te-ai abona singur într-un proces. Unora le iese, dar altora nu“, a spus Ştefan Prigoreanu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO