ZF Live

ZF Live. Victor Croitoru, strategy & new business director, Mediabrands: Piaţa de media se află pe un trend ascendent, este cu 6% peste 2021 şi va ajunge până la finalul anului la 640 mil. euro

Autor: Mara Rolea

01.08.2022, 16:15 106

♦ Piaţa totală de media va ajunge până la finalul anului 2022 la 640 de milioane de euro, cu o creştere de 6% faţă de 2021 şi o creştere de 20% în digital media, conform Media Fact Book, singurul raport de analiză a pieţei româneşti de media şi publicitate, ghid editat anual de agenţia Initiative.

După lunile februarie-martie în care oamenii nu ştiau ce să facă în contextul războiului de la graniţă, au venit lunile aprilie, mai, iunie, în care banii s-au cheltuit, în care industrii care erau pe punctul de a dispărea în pandemie, precum HoReCa şi turismul, se confruntă cu o creştere foarte ridicată.

Sunt şi categorii care fiind afectate de creşterile de preţuri vor avea activitate evident redusă, cum se întâmplă în cazul sectorului auto, sec­to­rului de energie şi sectorului financiar, unde produsele s-au scum­pit semnificativ.

Victor Croitoru, strategy & new business director, Media­brands, este de părere că se va trece la campanii de imagine, de brand, decât către alte tipuri de produse.

„Din ce am văzut în prima jumătate a anului e o scădere pe inventar (audienţă) la staţiile TV, undeva între 12% şi 15%. Preţurile au crescut peste scăderea respectivă.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO