ZF Private health

ZF Private Health. Silvia Cojocariu, cofondatoarea clinicii stomatologice Dentville: Vrem să deschidem două clinici în afara Bucureştiului, în Dâmboviţa şi Călăraşi

03.11.2023, 00:06 Autor: Georgiana Mihalache

Clinica Dentville din Bucureşti are patru scaune, iar anual, peste 5.000 de pacienţi ajung pentu tratamente sau consultaţii.  Echipa clinicii numără 14 persoane, dar urmează să crească, odată cu extinderea, plănuită pentru 2024  Circa 300.000 de euro a fost nivelul afacerii Dentville în 2022, plus 40%, iar trendul este ascendent.

Clinica Dentville a apărut în 2015, din dorinţa a doi antreprenori, medici stomatologi, de a crea propriul business în domeniul în care s-au pregătit. Cu investiţii ţinttite spre zona de tehnologie medicală, echipamente noi, care doar în 2023 s-au ridicat la aproape 250.000 de euro, Dentville urmează să se extindă în 2024 în judeţele Călăraşi şi Dâmboviţa.

„Visul de a avea o clinică a pornit din facultate, când, împreună cu soţul meu, am ajuns în practică la o clinică stomatologică. De acolo am învăţat foarte multe lucruri pe care le practicăm acum în meserie şi am spus că aşa vrem şi noi să avem într-o bună zi o clinică. Ulterior am înfiinţat şi noi o firmă în timpul facultăţii, cu profil medical. Am avut un exemplu foarte bun mama mea, care este antreprenor în domeniul medical şi care a fost un exemplu pentru mine şi am decis să o urmez. La câţiva ani de la terminarea facultăţii ne-am înfiinţat propria clinică, în 2015“, a povestit Silvia Cojocariu, cofondatoarea Dentville, medic specialist ortodonţie şi paro­don­tologie.

În prezent, Dentville are patru scaune în clinică, dar în 2024 sunt pe listă două extinderi în afara Bucureştiului, precum şi intrrarea pe nişa stomatologiei pentru copii.

„Vrem să deschidem două clinici în afara Bucureştiului, două clinici satelit care să preia volumul de pacienţi din ţară, pentru că avem foarte mulţi pacienţi care vin din afara Capitalei. Acum ne aflăm într-o clădire cu trei etaje, vrem să extindem şi să facem un etaj dedicat chirurgiei orale, cu o sală de operaţie şi un salon postoperator. Vrem să facem o zonă a clădirii pentru copii, unde să găsească un mediu prietenos, să fie mai mai relaxaţi”, a mai spus Silvia Cojocariu.

Medicul a adăugat că anul 2023 a fost cel mai aglomerat din perspectiva investiţiilor, iar principalele direcţii au vizat echipamentele din clinica din Bucureşti – centru de radiologie digitală, studio foto, laser, laborator.

„Cel mai mult când facem o investiţie ne bazăm pe nevoile noastre, ale echipei medicale şi ale specialiştilor. De cele mai multe ori, noi simţim nevoia de a oferi pacientului beneficiu. Ne ajută şi pe noi ca practică medicală, la final de zi, pacientul este cel care beneficiază de toate aceste lucruri, dar şi nouă ni se uşurează munca şi reuşim să oferim un act medical de calitate, mult mai precis”, a mai explicat Silvia Cojocariu.

Printe cele mai frecvente probleme cu care se prezintă pacienţii în cadrul Dentville se numără boala parodontală, care începe să se manifeste de la vârste din ce în ce mai tinere, nu mai este o afecţiune specific vârstnicilor.

„Pacienţii ar trebui să-şi facă un control anual stomatologic periodic şi să respecte programările pentru igienizările profesionale – detartraje. Este foarte important ce face pacientul şi acasă, în sensul în care îşi face igienizare de două ori pe zi, în mod corect şi atunci poate reuşi să prevină apariţia bolii parodontale”, a recomandat medicul Silvia Cojocariu.

Ea a adăugat că pasiunea de a face medicină s-a împletit cu cea de a fi antreprenor, iar nivelul la care se practică stomatologia în România este unul similar cu cel internaţional.

„Consider că piaţa stomatologică este în continuă dezvoltare şi creştere. Marile clinici investesc şi reuşesc să ofere tratamente de calitate. Trendul acesta va continua şi sunt convinsă că vor fi servicii din ce în ce mai bune. Stomatologia românească este aliniată cu stomatologia internaţională, oferim aceeaşi calitate de servicii ca peste tot în lume”, a concluzionat Silvia Cojocariu.

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea

Banca Transilvania Regina Maria