ZF Real Estate

ZF Real Estate by Storia.ro. Roxana Baias, group head of marketing NEPI Rockcastle: „Timpul pe care îl petrec clienţii în centrele comerciale este din ce în ce mai mare, ajungând la o medie de două ore“

06.09.2023, 00:06 Autor: Ioana Matei

Preţurile în creştere generate de inflaţie nu i-au speriat pe clienţii centrelor comerciale, care petrec din ce în ce mai mult timp în mall şi nu reduc nici din valoarea coşului de cumpărături.

„Ne bucurăm foarte mult ca după perioada de pandemie să ob­servăm o revenire destul de puternică a oamenilor înapoi în spaţiile comer­cia­le, iar timpul pe care oamenii îl petrec în malluri este din ce în ce mai mare, de aproape două ore în medie, în creştere semnificativă“, a spus Roxana Baias, group head of marketing NEPI Rockcastle, în cadrul celei mai recente ediţii a emisiunii ZF Real Estate by Storia.ro.

NEPI Rockcastle este operatorul principal de malluri din Europa Cen­trală şi de Est – cu centre comerciale în nouă ţări, iar în România este cel mai mare operator de astfel de unităţi, cu peste 20 de centre comerciale dife­rite ca suprafaţă, adaptate comunită­ţilor unde se află. Pe 5 octombrie, com­pania va deschide un nou centru comercial la Craiova, care se va întin­de pe o suprafaţă de 70.000 de metri pătraţi.

Roxana Baias observă cum in­flaţia nu a influenţat deocamdată com­portamentul clienţilor, traficul de clienţi în unităţile NEPI Rockcastle fiind în continuare pe un trend de revenire postpandemică.

„Avem încă o surpriză destul de mare să vedem cifrele de după pande­mie – şi anul acesta, bineînţeles, în contextul destul de dificil cu un război la graniţă, cu inflaţie - ce observăm noi este nu doar că traficul şi ritmul în care clienţii au revenit la mall sunt în continuă creştere, dar nu vedem reduse nici coşurile de cumpărături - bineînţeles de acest lucru probabil se întâmplă datorită acestui val de revenire, deci aş putea spune că deocamdată inflaţia nu se reflectă în tendinţele vânzărilor noastre. Din punctul de vedere al businessului absolut, încă de anul trecut noi am  văzut practic cifre pozitive faţă de pandemie. Şi anul acesta rezultatele sunt foarte bune, creşterea este peste nivelul inflaţiei.“

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Storia