Auto

Aproape jumătate dintre şoferi preferă serviceurile oficiale şi nu cele de cartier

Autor: Bogdan Alecu

29.02.2012, 17:13 214

Românii preferă în proporţie de 45% service-urile de marcă şi apreciază mai mult calitatea serviciilor oferite de acestea, în timp ce pentru 28% dintre români primează preţul oferit de service-urile independente, conform studiului realizat de Auto.ro şi compania de cercetare de piaţă Daedalus Millward Brown.

În topul preferinţelor românilor privind nivelul de satisfacţie faţă de service se află marca Nissan cu cel mai mare număr de respondenţi foarte mulţumiţi, respectiv 49.7%, urmată de Skoda cu 48.6% şi Chevrolet cu 48.4%.

Cele mai frecvente probleme auto întâlnite în ultimul an au fost cele mecanice în proporţie de 30% şi 25% probleme cu uzura altor componente. Un procentaj semnnificativ de 35% susţin ca nu au avut nicio problemă cu autoturismul personal în ultimele 12 luni.

Studiul a fost realizat în perioada mai-octombrie 2011, pe un eşantion reprezentativ de 26.525 respondenţi cu vârsta de peste 18 ani. Metoda de cercetare folosită a fost sondajul online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO