Auto

Fiat Bravo: dinamism pentru segmentul compact

Fiat Bravo: dinamism pentru segmentul compact
17.03.2008, 20:50 28

In asteptarea unei viitoare versiuni Arbath - divizia sport a Fiat, cel mai sportiv Bravo disponibil este echipat cu motorul supraalimentat pe benzina de 1,4 litri T-Jet , care dispune de 150 CP la 5.500 rpm si dezvolta un cuplu motor maxim de 206 Nm de la 2.250 rpm. Puterea litrica de aproape 107 CP vine cu avantaje, dar si dezavantaje. Minusul il reprezinta pragul la care turbina de supraalimentare intra in functiune, la aproximativ 2.000 rpm, moment in care masina "prinde viata", in timp ce sub acest prag acceleratia este relativ lenta. Asadar, pentru ca acesta sa ofere performante dinamice superioare, trebuie "tinut in ture". Avantajul il reprezinta puterea similara cu cea a unui motor de 2,0 litri aspirat pe benzina, dar cu o capacitate cilindrica mai scazuta, care aduce dupa sine si impozite sau taxe mai scazute.
La urcarea in habitaclu primul lucru care se evidentiaza este volanul cu trei spite si profil sport, care ofera un feedback bun al directiei.
Finisarea si materialele utilizate la interior sunt de buna calitate, un plus fiind reprezentat de finisarile "glossy" de pe consola centrala. Spatiul interior este la nivel optim numai pentru pasagerii din fata, sportivitatea modelului impunand un spatiu ceva mai restrans in comparatie cu media clasei pentru cei care vor sta pe bancheta spate. In schimb, portbagajul ofera un spatiu de 400 de litri, volum peste cel oferit spre exemplu de Kia cee'd, care are o capacitate de transport de 340 de litri.
Pretul de baza al unui Fiat Bravo echipat cu motorul pe benzina de 1,4 litri si 150 CP este de 16.868 de euro, cu TVA inclusa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO