Preţul mediu al unui BMW vândut pe piaţa locală a urcat cu 5.000 de euro în 2016 comparativ cu perioada 2008-2009 datorită creşterii gradului de personalizare a maşinilor livrate, în condiţiile în care clienţii vor acum limuzine şi SUV-uri echipate cu ultimele noutăţi.
„Preţul mediu a avut o evoluţie semnificativă în această perioadă. Pe de o parte, BMW Seria 7 a câştigat o pondere de patru ori mai mare în totalul volumelor în 2016. Pe de altă parte, se comandă automobile semnificativ mai bine echipate, tehnologii precum head-up display, faruri laser sau Night Vision. Personalizarea joacă un rol tot mai important. Am primit mult mai multe solicitări din piaţă decât cotele alocate ţării noastre. În acest moment am depăşit media de 55.000 euro (fără TVA) per model”, a spus Cristian Vlaşin, sales and business development manager în cadrul BMW Group România. Spre comparaţie, în perioada 2008-2009 preţul mediu al unui BMW era de circa 50.000 de euro fără TVA.