Bănci și Asigurări

Angajaţii unor bănci apelează la vecinii restanţierilor să îi ajute în recuperarea datoriilor

Angajaţii unor bănci apelează la vecinii restanţierilor să îi ajute în recuperarea datoriilor
08.09.2010, 21:37 14

Pentru a recupera ratele neplătite, angajaţii unor bănciapelează la vecinii clienţilor lor pe care îi roagă să bată la uşarestanţierilor, scrie Gândul.

Mesajul este standard, de cele mai multe ori. După ce seprezintă politicos şi îşi cere scuze de deranj, angajatul băncii îispune persoanei de la celălalt capăt al firului că, în blocul său,la scara X, apartamentul Y locuieşte o doamnă al cărei nume îlsilabileşte de două ori, pentru a fi sigur că a fost înţelescorect. "Avem o mare rugăminte la dvs. Vă rugăm să îi lăsaţi încutia poştală un bilet vecinei dvs de la apartamentul ... cuurmătorul număr de telefon şi numele băncii". Mulţi dintre cei careau fost deranjaţi cu asemenea telefoane spun că acestea ajung la unmoment dat să se repete chiar şi de câteva ori pe lună. "Este unabuz", ne-au precizat oficiali din cadrul ProtecţieiConsumatorilor. Reprezentanţi ai Autorităţii Naţio nale deSupraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP)au precizat că au primit plângeri de la persoane are reclamăasemenea practici. Citiţi ce bănci sunt implicate pewww.gandul.info

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO