Bănci și Asigurări

Banca Transilvania intră în topul celor mai valoroase branduri bancare din lume pe locul 486

Banca Transilvania intră în topul celor mai valoroase...

Autor: Roxana Rosu

08.02.2018, 12:03 1837

Banca Transilvania a intrat în topul celor mai valoroase branduri bancare din lume, Brand Finance Banking 500, realizat de Brand Finance, ocupând în acest an locul 486. 

BT se află pe locul 142 între băncile europene, cu o valoare de 174 milioane dolari. 

România a mai fost prezentă în top 500 şi prin intermediul BRD, din 2012 până în 2014, când brandul românesc s-a aflat pe poziţia  487, cu o valoare a brandului de 154 milioane dolari şi un rating A+.

Primele două locuri din clasamentul mondial din 2018 sunt ocupate de insituţii din China, respectiv ICBC (The Industrial and Commercial Bank of China) si China Construction Bank, iar pe trei se află Wells Fargo din Statele Unite. Primele zece poziţii în top sunt practic împărţite de bănci din SUA şi China, singura excepţie fiind HSBC din MArea Britanie, pe locul 9, potrivit topului publicat de revista The Banker.

SUA continua sa fie cel mai bine reprezentat in acest top 2018, cu 76 de banci.   

În clasamentul aferent anului 2018, dintre băncile prezente şi pe piaţa din România, ING este pe locul 26, Societe Generale pe 33, Erste Group este pe locul 100 în top 500, iar Unicredit pe 115.

Brand Finance evalueaza in fiecare an cele mai valoroase branduri bancare, analiza din care rezulta clasamentul Brand Finance Banking 500 si publicat de The Banker.

Brandul Banca Transilvania a fost lansat in 1994, in Cluj-Napoca.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO