Bănci și Asigurări

BCR şi Vodafone organizează o caravană prin diferite localităţi rurale pentru a arăta celor interesaţi cum pot să acceseze serviciile financiare sau de telefonie şi internet

BCR şi Vodafone organizează o caravană prin diferite...

Autor: Roxana Rosu

12.10.2022, 16:27 174


 

 

BCR şi Vodafone au lansat un nou concept pentru facilitarea accesului la servicii financiare şi tehnologie în mediul rural, prin intermediul unui camion modular care va circula în diferite localităţi, experţii celor două companii urmând să arate celor interesaţi cum să acceseze platformele digitale, să îşi plătească facturile online, să încarce cartelele, să îşi comande produse online, să îşi facă abonamente de servicii fixe sau mobile sau să testeze produse.

Prima oprire a unităţii „Bună ziua, schimbare!” are loc în perioada 12 – 21 octombrie, în localitatea Băleni, din judeţul Dâmboviţa.

„Dezvoltăm, în premieră, în România un nou concept de unitate mobilă, din dorinţa de a creşte gradul de incluziune financiară şi tehnologică. Este un efort comun, BCR şi Vodafone, de a merge în mijlocul oamenilor şi de a deschide un dialog despre cum putem sprijini comunităţile să descopere oportunităţile de dezvoltare. BCR caută permanent soluţii pentru a le oferi românilor o viaţă mai bună, în ciuda tuturor provocărilor de context personal sau generate de societate, iar accesul la servicii bancare este, credem noi, primul pas firesc în acest demers.  Dar nu oricum, ci prin educaţie financiară, mai întâi, şi prin înţelegerea deciziilor financiare pe care fiecare trebuie să le ia în viaţă, în funcţie de etapa în care se află, condiţiile sociale şi profesionale şi propriile obiective”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Retail şi Private Banking BCR.

Cei care vor vizita unitatea mobilă vor primi şi un diagnostic financiar corect şi sfaturi pentru alegeri financiare inteligente.

 „Caravana îşi propune să arate oamenilor că produsele şi serviciile Vodafone sunt accesibile tuturor, indiferent că locuiesc în oraşe sau în cele mai îndepărtate sate. Misiunea noastră este să fim alături de români şi să arătăm că tehnologia este uşor de utilizat şi are un impact pozitiv asupra vieţii fiecăruia dintre noi”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director Vodafone România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO