Bănci și Asigurări

BRD a convins 100.000 de clienţi să plătească 50 lei/an pentru a avea un card contactless în buzunar

BRD a convins 100.000 de clienţi să plătească 50...

Autor: Ciprian Botea

02.04.2013, 20:37 2886

BRD-SocGen a ajuns în trei ani la un portofoliu de 100.000 de carduri contactless, prin care pot fi efectuate plăţi rapide de mică valoare fără trecerea prin cititorul POS sau introducerea codului PIN. Introducerea codului PIN şi trecerea prin cititorul POS este necesară doar pentru plăţile mai mari de 100 de lei.

Comisionul anual de administrare pentru un card contactless emis sub sigla MasterCard este de 50 de lei.

Banca a început să emită carduri contactless în luna martie a anului trecut şi a instalat cititoare de carduri în staţiile de metrou, dar şi în magazine (Carrefour, Inmedio, Ikea) sau restaurante (PizzaHut şi KFC).O parte din carduri sunt emise împreună cu RATB, adică au au inclusă o aplicaţie pentru plata călătoriilor cu transportul în comun.

Mai multe bănci locale s-au arătat intersate de noua tehnologie de plată. BCR a început să emită în 2011 carduri contactless sub sigla Visa, în timp ce olandezii de la ING au inclus în portofoliul de produse aceste instrumente de plată anul trecut.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO