Bănci și Asigurări

Vanzarile prin brokeri au urcat la 42% din afacerile Ardaf

23.06.2008, 19:30 13

Vanzarile prin intermediul brokerilor au reprezentat aproape 42% din afacerile companiei de asigurari Ardaf in primul trimestru al acestui an, fata de doar 9,4% in aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta schimbare majora in structura canalelor de distributie a asiguratorului poate fi explicata prin faptul ca Ardaf a fost primul jucator pe piata RCA in aceste trei luni, majoritatea politelor de acest fel fiind incheiate prin intermediul brokerilor. In primul trimestru al anului trecut, Ardaf nu a vandut asigurari RCA. Vanzarile prin intermediul agentilor persoane fizice au reprezentat 29% din afacerile Ardaf in aceasta perioada, in scadere fata de primele trei luni din 2007, cand au fost de circa 45%. Agentii persoane juridice au adus 8,5% din primele brute subscrise, in timp ce in primele trei luni ale anului trecut ponderea lor in total a fost de aproape 12%. Restul afacerilor Ardaf provin din vanzari directe. In primele trei luni ale acestui an, Ardaf a revenit in top zece, datorita unei cresteri a afacerilor de 213%. Primele brute subscrise au fost de circa 40,5 milioane de euro, din care 32 milioane de euro reprezinta vanzari de polite RCA. Compania ocupa primul loc pe aceasta piata, fiind urmata de Omniasig, Asirom si Allianz-Tiriac. Ardaf este controlata de fondul de investitii ceh PPF Investments si urmeaza sa fie preluata de joint-venture-ul Generali PPF. Compania este listata pe piata RASDAQ a BVB si are o valoare de piata de circa 32 de milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO