Bănci și Asigurări

ZF Bankers Summit 2020. Camelia Ivan, CEO al Trans Sped: Proiectele de digitalizare pentru sistemul bancar au accelerat în toată piaţa, astfel că în câteva luni s-a făcut cât în 10 ani. Cererea pentru certificate digitale a crescut de peste 10 ori în 2020 faţă de 2019

ZF Bankers Summit 2020. Camelia Ivan, CEO al Trans Sped: Proiectele de digitalizare pentru sistemul bancar au accelerat în toată piaţa, astfel că în câteva luni s-a făcut cât în 10 ani. Cererea pentru certificate digitale a crescut de peste 10 ori în 2020 faţă de 2019

Autor: Claudia Medrega

15.07.2020, 13:19 113

Cererea pentru certificate digitale a crescut de peste 10 ori în acest an faţă de 2019, iar dacă până acum solicitările veneau în special de la contabili sau medici, în 2020 a crescut cererea de certificate digitale pentru toate domeniile activitate şi pentru toate segmentele de vârstă, susţine Camelia Ivan, CEO al Trans Sped.

„Cu certificatul digital putem semna orice şi în relaţia cu instituţiile statului, cu alţi parteneri de afaceri, cu băncile, simplu, de acasă. Sunt o soluţie pentru clienţii persoane juridice. Pâna acum medicii şi contabilii cereau certificate digitale. În 2020, cererea a crescut pentru toate domeniile de activitate şi pentru  toate segmentele de vârstă”, a declarat CEO-ul Trans Sped în cadrul videoconferinţei ZF Bankers Summit 2020, ziua 2.

Ea  a adus în discuţie existenţa unui studiu care arată că dacă firmele mici au o persoană care se ocupă de relaţia cu banca circa 2 ore pe lună, companiile mari au o persoană care petrece 20 de ore pe lună pentru relaţia cu banca.

„Pentru a semna cu un certificat digital calificat este nevoie de mai puţin de 30 de secunde, de pe smartphone, de pe laptop, fără să fie nevoie să te deplasezi”.
Camelia Ivan susţine că în ultima perioadă proiectele de digitalizare pentru sistemul bancar au accelerat în toată piaţa, astfe că în  câteva luni s-a făcut cât în 10 ani, barierele psihologice, de mentalitate, fiind depăşite rapid. „Este un mare plus pentru totţi. Putem petrece timp de o calitate ridicată. Bancherii pot să fructifice timpul în relaţia cu clienţii, să facă consiliere cu clienţii, să îmbunătăîţească relaţia de amblele părţi. Există o colaborare foarte mare între sistemul  bancar şi marile companii şi furnizorii de servicii de digitalizare. O bancă nu poate emite certificate digitale, nu intră în domeniul ei de activitate”.

 
AFACERI DE LA ZERO