Burse - Fonduri mutuale

Bursă. Compania de tehnologie Life is Hard a raportat un profit net de 5 mil. lei în primele nouă luni din 2023, cu 130% peste cel din ianuarie-septembrie 2023. Acţiunile cresc

Bursă. Compania de tehnologie Life is Hard a raportat un...

Autor: Tibi Oprea

10.11.2023, 13:43 456

Life is Hard (simbol bursier LIH), companie de tehnologie listată la Bursa de la Bucureşti pe piaţa AeRO, a încheiat primele nouă luni din 2023 cu un profit net de 5,05 mil. lei, în urcare cu 129,5% faţă de rezultatul net din ianuarie-septembrie 2022, la afaceri de 29,5 mil. lei, plus 17%, potrivit datelor din raportul financiar trimestrial.

Rezultatele financiare sunt aferente consolidării orientative la finele perioadei de raportare, pentru compania (LIH) şi deţinerile sale (Innobyte Solutions 100%, respectiv Performia Finance 40%). EBITDA consolidată a crescut cu 113,3% de la an la an, până la 8,1 mil. lei.

„Am urmat curba ascendentă din ultimii 3 ani, iar LIFE IS HARD SA are cifre în creştere pe toţi indicatorii de profitabilitate şi se află într-un echilibru financiar stabil. În ceea ce priveşte firmele în care LIH are deţineri, atat Performia cat şi Innobyte au avut un parcurs bun în această perioadă, generând venituri în creştere şi profit. Principala realizare la nivelul ecosistemului de business de astăzi este creşterea fundamentului financiar, care ne asigură startul necesar următoarei etape de dezvoltare din 2024”, menţionează Cătălin Chiş, CEO şi Preşedinte al Consiliului de Administraţie, Life is Hard.

Pe lângă rezultatele financiare obţinute, din punct de vedere strategic Life is Hard a făcut mai mulţi paşi importanţi în construcţia celei mai solide platforme de distribuţie de asigurări din Europa Centrală şi Sud-Est (SEE), pe care şi l-a propus ca obiectiv.

“Ne pregătim să încheiem în următoarele luni dezvoltările derulate cu fonduri europene şi vom continua investiţiile din fonduri proprii. Viziunea pentru 24broker este ca platforma actuală să devină nucleul integrării de noi module, competenţe şi tehnologii în decursul anilor următori, consolidând poziţia 24broker ca produs must-have în piaţa de brokeraj din România”, spune antreprenorul Cătălin Chiş.

Compania menţionează că a recunoscut potenţialul considerabil al XIGA, un startup insurtech care avansează conceptul embedded în regiunea Europei Centrale şi de Est şi în care are, de anul acesta, o cotă de participare de 10% deţinută prin LIH Ventures. Insurtech-ul XIGA operează pe model B2B2C, având ca obiectiv să permită companiilor cu o bază extinsă de clienţi să îmbogăţească experienţa acestora prin integrarea de soluţii de asigurare adaptate şi complementare serviciilor deja oferite.

Life is Hard are 55,6 mil. lei capitalizare şi este deţinută în proporţie de 29,6% de Ioan-Cătălin Chiş şi în proporţie de 27,8% de Active Power Solutions. Acţiunile LIH înregistrează o creştere de 8% de la începutul acestui an, pe fondul unor tranzacţii de 4 mil. lei, arată datele BVB. Acţiunile au urcat vineri cu 4,5% în urma publicării raportului financiar.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO