Business Construct

Usi: In ciuda crizei: usi cu cristale si piele ecologica

Usi: In ciuda crizei: usi cu cristale si piele ecologica

Cea mai scumpa usa expusa la shoowroom costa circa 20.000 de euro si este executata din piele cu cristale Swarovski, cu imaginea Mona Lisei a lui Leonardo da Vinci

27.05.2009, 14:03 181

Pinum Doors&Windows, companie specializata in productia de usi de lemn si ferestre si parte a grupului italian Nusco, a deschis recent pri­mul shoowroom din Capitala, investitia ridicanduse la aproximativ 150.000 de euro.

In cadrul showroomului sunt expuse cele mai reprezentative modele produse in Romania si in Italia, incluzand atat liniile clasice Elite si Innova, cat si noile modele din categoria Fashion, lansate la inceputul acestui an, respectiv liniile Diamonds si Leather.
Pe langa aceste trei linii de productie, Pinum mai are in portofoliu alte trei, linia Modo, care cuprinde usi personalizate, linia Chrystal, care cuprinde usi ba­tante, din sticla cu tocuri din aluminiu si linia Slidy, cu usi glisante.
„Noul showroom a costat compania in jur de 150.000 de euro si este rezultatul noii strategii de rebranding a Nusco in Romania. Intentionam sa mai deschidem alte doua locatii, tot in Bucuresti, valoarea acestor investitii ridicanduse tot la aproximativ 150.000 de euro. Ne dorim sa ne axam in special pe liniile noastre premium, insa speram sa vindem si din liniile noastre exclusiviste, Diamonds si Leather", a declarat Michele Nusco, CEO al companiei Pinum Doors&Windows.
Parte a strategiei de rebranding a companiei este si noua campanie publicitara a Pinum, care pe langa spotul TV presupune si lansarea noului site pinum.ro si a unui nou catalog de produse. Potrivit lui Nusco, valoarea campaniei publicitare se ridica la aproximativ 350.000 de euro.
Compania a vandut anul trecut 44.000 de usi, in valoare de 13,5 mil. euro, iar pe segmentul de ferestre a inregistrat vanzari de 3,5 mil. euro. Pentru acest an Nusco a apreciat o crestere a cifrei de afaceri a Pinum in Romania de 25%, pana la 22,5 mil. euro. 
Personalizarea, o necesitate. „In primavara am participat la cea mai mare expozitie din domeniu din acest an, care a avut loc la Milano, iar sentimentul dupa acest eveniment este unul pozitiv. Clientii se indreapta din ce in ce mai mult spre calitate si doresc sasi personalizeze usile de interior", a declarat Antonio Cucciniello, directorul comercial al Pinum.
Cuciniello a apreciat ca in ultima perioada se re­mar­ca un interes tot mai ridicat pentru usile din gama Modo, tocmai pentru ca acestea pot fi usor persona­lizate, de la dimensiune si la culoare pana la accesoriile cu care poate fi dotata usa.
„Clientii doresc sasi personalizeze usile la un pret cat mai acceptabil, iar linia Modo, care cuprinde peste 30 de modele, permite acest lucru. Se poate alege orice culoare, la care se pot adauga elemente din sticla sau aluminiu. Cele mai cerute culori sunt wenghe si stejar, si in principal cele care imita textura lemnului. De asemenea se cauta usile cafenii sau cele sidefate", a adaugat Cucciniello.
De asemenea, Cucciniello a precizat ca Pinum comercializeaza si o linie de usi blindate cu un grad inalt de siguranta, precum si usi glisante de aluminiu si sticla, complet personalizabile din punctul de vedere al dimensiunilor sticlei.
„Se observa un interes ridicat si pe partea de usi de sticla, in special cele incorporate in aluminiu. Cele mai cautate sunt usile glisante", a continuat directorul Nusco. 
Usa de 20.000 de euro. Cea mai scumpa usa expusa la shoowroom costa circa 20.000 de euro si este executata din piele cu cristale Swarovski, cu ima­ginea Mona Lisei a lui Leonardo da Vinci. Reprezen­tantii companiei spun insa ca pretul poate chiar sa fie mai mare in cazul in care modelul din diamante este facut la comanda. Durata de executie a unei astfel de usi poate depasi chiar si trei luni.
„Executia unei astfel de usi poate dura chiar si mai mult de trei luni. Este vorba de o munca de precizie pentru a insera cristalele care formeaza modelul, iar pentru pretul corect clientul poate sasi aleaga orice model doreste. Pretul bineinteles variaza in functie de dimensiunea modelului si de complexitatea acestuia", a adaugat Cucciniello. Usa face parte din linia Diamond, care in total cuprinde zece modele, create de designerul italian Matilde Durante, care pot fi personalizate cu cristale si cu finisaje din piele ecologica.
Cea dea doua linie exclusivista comercializata de Pinum, linia Leather cuprinde tot zece modele, finisate cu piele ecologica la care se pot aduaga accesorii din sticla sau aluminiu.
„Gama de produse Pinum se ridica la peste 100 de modele, iar preturile variaza de la 100 de euro pentru o usa din linia Elite pana la peste 5.000 de euro o usa din lina Slidy. Usile de peste 20.000 de euro reprezinta intradevar o extravaganta, insa avem in portofoliu produse mai ieftine", a incheiat Cucciniello.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO