Business Hi-Tech

AOL si-a lansat propriul serviciu de cumparaturi pe Internet

21.09.2004, 00:00 17

America Online (AOL), divizia de Internet a concernului Time Warner, a lansat ieri serviciul sau de cumparaturi online, inStore, care vrea sa concureze ofertele similare ale Google sau Yahoo.
Pus la punct dupa 18 luni de munca, noul serviciu va fi disponibil atat pentru cei 24 de milioane de abonati AOL, cat si pentru orice alt utilizator de Internet, care poate efectua plati online cu cardul bancar. "Acest lucru va duce la cresterea semnificativa a audientei, accesul nemaifiind limitat la clientii companiei", a apreciat un analist Forrester Research.
Noul serviciu de shoping online le va permite utilizatorilor sa aleaga dintre aproximativ 25 de milioane de produse. "AOL nu a profitat de boom-ul comertului online, iar acum am intrat in joc destul de tarziu", a apreciat un oficial al companiei, citat de presa americana. Analistii sustin ca incasarile din comertul pe Internet se vor ridica la nivel mondial la 65 de miliarde de dolari in 2004. Aceasta cifra urmeaza sa creasca la aproximativ 315 miliarde de dolari pe an in 2010, spun analistii pietei.
Abonatii America Online au realizat anul trecut aproximativ 25% din totalul comenzilor online facute in Statele Unite, arata studiile de piata. Tocmai de aceea, furnizorul de servicii de acces la Internet intentioneaza sa castige un segment important de clienti, care sa-i creasca veniturile si afacerile care au avut probleme serioase in ultimele luni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO