Business Hi-Tech

Brillio, multinaţională americană prezentă în România, se extinde prin achiziţia firmei de servicii de consultanţă CloudStratex din Marea Britanie. Dragoş Stoica, Country Manager Brillio România: Continuăm să investim şi să ne extindem puternic în piaţa locală. Am crescut de aproape trei ori în ultimii doi ani şi avem planuri mari pentru România

Brillio, multinaţională americană prezentă în...

Autor: Ştefan Stan

05.07.2023, 11:24 19742

Brillio, o multinaţională americană intrată pe piaţa din România în 2020, se extinde în Europa prin achiziţia CloudStratex, o companie de consultanţă şi servicii digitale din Marea Britanie.

Brillio şi-a extins puternic prezenţa la nivel mondial prin achiziţia a două agenţii digitale, Standav şi Cedrus, preluarea CloudStratex marcând cea de-a treia tranzacţie majoră în ultimii doi ani.

”Achiziţia va spori prezenţa Brillio în Marea Britanie şi în Europa şi ne va consolida modelul consultativ de business. Combinaţia dintre expertiza noastră în tehnologii disruptive, digital & data engineering şi capabilităţile de execuţie globale ale Brillio şi CloudStratex va consolida şi mai mult capacitatea noastră de a oferi experienţe superioare şi va deschide noi arii de colaborare cu clienţii noştri”, a declarat Raj Mamodia, fondator şi CEO al Brillio.

"Suntem încântaţi să ne alăturăm unei organizaţii cu o creştere puternică precum Brillio", a declarat Adrian Overall, co-fondator CloudStratex şi în prezent head of Brillio Europe. "În Brillio, CloudStratex a găsit un partener care este condus de aceleaşi valori şi cu aceeaşi mentalitate care au ajutat CloudStratex să devină una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creştere din Marea Britanie. Amprenta globală a Brillio, experienţa diversă în industrie şi cultura antreprenorială ne vor permite să continuăm creşterea şi să construim în baza unui portofoliu mai larg de competenţe, servicii şi soluţii digitale, care sunt esenţiale pentru noi pentru a oferi oportunităţi mai mari clienţilor noştri."

Expansiunea la nivel global şi european reflectă şi extinderea semnificativă planificată în plan local, Brillio anunţându-şi intenţia să facă din România un centru de dezvoltare full-service şi o platformă de livrare pentru toată Europa.

Brillio România anunţa la începutul anului trecut o campanie masivă de recrutare, având ca obiectiv dublarea echipei locale, pe roluri de full-stack developeri, project manageri, testeri, data engineers sau data analysts, planuri care s-au concretizat după ce compania şi-a crescut headcount-ul de aproape trei ori în ultimii doi ani.  

Brillio caută iar să se extindă şi demarează o nouă rundă de angajări, în special pe networking şi data engineering. Anul acesta, Brillio România a primit şi certificarea Great Place to Work de la GPTW Institute.  

”În ciuda situaţiei macroeconomice, noi ne continuăm ritmul alert de expansiune şi căutăm să ne extindem echipa. Avem clienţi noi, avem o creştere sănătoasă în plan local, şi vrem să continuăm să investim în România şi să devenim un powerhouse regional full-service şi o platformă de dezvoltare şi livrare pentru întreaga Europă. Suntem încântaţi de achiziţia CloudStratex, care va fi un partener strategic pentru expansiunea europeană pe care o avem în plan”, a spus Dragos Stoica, Country Manager Brillio România.

”Noi suntem mândri de cultura pe care am creat-o la Brillio România. Investim foarte mult în oamenii noştri, inclusiv în tineri, cărora le oferim oportunitatea să lucreze cu organizaţii din Fortune 500 încă din primii ani de carieră. Avem o rată de atriţie foarte mică, în general cine vine să lucreze pentru noi, rămâne. Brillio a primit şi recent acreditare Great Place to Work, care a venit ca o încununare a eforturilor noastre nu doar de a aduce talente în companie, ci şi de a le păstra şi a le oferi un mediu de lucru sănătos, unde să se poată dezvolta şi să crească profesional. În afară de birourile din Oradea şi Bucureşti, am deschis birouri şi la Cluj, şi sperăm să ne extindem în toate marile oraşe din ţară, mai ales după ce am crescut de aproape trei ori numărul de angajaţi în ultimii doi ani”, a adăugat Dragoş Stoica.  

Brillio, care a intrat pe piaţa locală prin achiziţia Cognetik, este unul dintre furnizorii de servicii de tehnologie digitală cu cea mai rapidă creştere. Compania multinaţională cu sediul în SUA are 17 locaţii în SUA, România, Canada, Canada, Mexic, India şi Marea Britanie. Cu o forţă de muncă globală de aproape 6.000 de persoane, Brillio oferă soluţii de transformare digitală pentru un număr mare de întreprinderi globale, inclusiv pentru multe companii din Fortune 1000.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO