Business Hi-Tech

Cei 40.000 de comercianţi din platforma eMAG marketplace şi-au crescut vânzările cu 14% în primele opt luni din 2023. „Oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, cu 31% mai mult faţă de anul trecut”

Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

Autor: Alexandra Cepăreanu

28.09.2023, 14:56 177

Cei aproape 40.000 de antreprenori români care fac business pe eMAG Marketplace şi-au majorat vânzările cu 14% în primele opt luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, au transmis reprezentanţii eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, care are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria. De asemenea, oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, adică cu 31% mai mult faţă de anul trecut, astfel că în prezent clienţii au la dispoziţie peste 16 milioane de produse din oferta eMAG şi a sellerilor, cât ar găsi în peste 200 de hipermarket-uri a câte 10.000 de metri pătraţi.

În ultimul an, sellerii din ecosistemul eMAG Marketplace şi-au crescut şi prezenţa în regiune şi au început să listeze un număr mai mare de produse. În prezent, numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în întreaga regiune.

„Programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria şi Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an. Totodată, datorită tehnologiilor AI adoptate pentru traducerea automată sellerii din program au listat gratuit 7,4 milioane de oferte în Ungaria şi Bulgaria anul acesta, de 12 ori mai multe faţă de anul precedent.”

De asemenea, programul Fulfilment by eMAG (FBE) a atras de 2,5 ori mai mulţi selleri care beneficiază de livrări internaţionale din România către Bulgaria şi Ungaria. În prezent, numărul acestora se ridică la peste 2.500.

„Într-un context marcat de incertitudini, ecosistemul eMAG Marketplace nu este doar o soluţie la cheie uşor de accesat pentru a vinde online, ci şi una care oferă sellerilor posiblitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populaţii de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria şi Ungaria,” a spus Stejara Pircan, Senior VP eMAG. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO