Business Hi-Tech

Cosmote tinteste clientii cu abonament

12.05.2008, 19:00 17

Cosmote, al treilea operator de pe piata locala de telefonie mobila, a adaugat o serie de bonusuri pentru clientii cu abonament ai serviciilor sale, in incercarea de a-si majora cota pe o piata aflata intr-o competitie dura. Astfel, clientii cu abonament ai serviciilor Cosmote (business si rezidentiali) care isi reinnoiesc contractele pot alege atat telefoane mobile gratuite sau subventionate, cat si una dintre ofertele promotionale adresate noilor utilizatori. Abonatii existenti au posibilitatea sa isi schimbe cartela SIM in mod gratuit de doua ori pe an, iar cei rezidentiali primesc cate 20 de minute nationale bonus la aniversarea zilei de nastere. Cosmote a incheiat anul trecut cu 3,6 milioane de clienti, insa a inregistrat o pierdere neta de 118 mil. euro la afaceri de 155,5 milioane de euro. Operatorul are in plan sa obtina in acest an un profit operational pozitiv si sa treaca anul viitor pe profit. Compania si-a schimbat la inceputul acestui an directorul executiv, Nikolaos Tsolas fiind inlocuit de Stefanos Theocharopoulos.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO