Site-ul evoMAG, unul dintre cei mai importantţi retaileri IT&C din România, a epuizat peste 65% din stocul de produse alocat pentru Black Friday, potrivit unui comunicat de presă transmis de companie.
Campania evoBlack Friday a debutat la ora 00.20. În primele 20 de minute, 20% din stocul de produse a fost epuizat, iar până la ora 9 au fost comandate aproape 9.000 de produse, adică peste 65% din stocul total.
Site-ul a atras până în această dimineaţă peste 55.000 de vizitatori. Din totalul de 5.800 de comenzi au fost ridicate de la showroom primele 100, iar compania a început deja să livreze produsele comandate către clienţi.
Compania s-a pregătit pentru evenimentul împrumutat de la americani suplimentând stocurile cu peste 13.000 de produse.
Valoarea totală a comenzilor întregistrate vineri dimineaţă era de 860 de mii de euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels