Business Hi-Tech

Flamingo a intarziat relansarea operatiunilor online

21.01.2008, 17:57 16

Retailerul de produse IT, electronice si electrocasnice Flamingo International a inregistrat o intarziere de aproximativ trei luni in relansarea operatiunilor de vanzari pe internet, care era programata sa aiba loc pana la finele lunii octombrie a anului trecut. Compania se baza pe vanzari de 1-2 mil. euro din retailul online in ultimele doua luni ale anului trecut, ca rezultat al relansarii magazinului.
"Site-ul www.e-flamingo.ro este activ in acest moment, iar clientii pot deja comanda produsele disponibile pe platforma. Cu toate acestea, mai sunt de pus la punct cateva detalii tehnice, de aceea lucram impreuna cu furnizorul la finalizarea platformei. Initial, furnizorul ne-a asigurat ca platforma poate fi utilizata in Romania, insa o parte din ea trebuie inca sa fie implementata, ceea ce a cauzat o intarziere de aproximativ 3 luni", a declarat pentru ZF Jiri Rizek, CEO Flamingo International. El a spus ca urmareste sa finalizeze "cat mai curand" relansarea operatiunilor online, insa nu a precizat un termen exact.
Citand intarzierile inregistrate, Rizek a spus ca ar fi "prea devreme" sa faca o estimare cu privire la vanzarile online pentru 2008, insa compania va incerca sa atinga tinta initiala, de 10 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO