Business Hi-Tech

FT speră că va câştiga noi abonaţi cu noul site, în care articolele se încarcă într-o secundă

FT speră că va câştiga noi abonaţi cu noul site, în...

Autor: Adrian Seceleanu

05.10.2016, 00:00 132

Publicaţia britanică Financial Times, unul dintre primii publisheri care au început să taxeze pentru accesul la conţinutul digital, speră că va reuşi să îşi mărească audienţa online odată cu lansarea unei noi versiuni a paginii web care le va permite utilizatorilor să acceseze articolele într-un timp de două ori mai scurt faţă de varianta actuală, a declarat pentru Reuters John Ridding, CEO al FT.

Noul site al FT, programat să fie lansat marţea viitoare, le va permite utilizatorilor să încarce articolele în puţin peste o secundă de pe computere şi în aproximativ 2 secunde de pe echipamentele mobile. “Am descoperit că gradul de interes al cititorilor creşte cu 5% dacă articolele se încarcă într-o secundă”, a spus Ridding. FT are peste 800.000 de abonaţi, dintre care două treimi accesează varianta digitală. 

“Numărul de abonaţi a crescut cu peste 10% faţă de anul anterior. Veniturile din abonamente reprezintă acum 60% din business, în timp ce în 2010 peste 50% dintre încasări erau generate de publicitate”, a adăugat Ridding.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO