Business Hi-Tech

Google vrea locul intai si in lumea reala

28.11.2005, 17:29 15

Cel mai popular motor de cautare pe Internet din lume, Google, a lansat un nou proiet de marketing, Google Space, in aeroportul Heathrow din Londra.

Este vorba de un spatiu dotat cu computere conectate la Internet si personal specializat care va ajuta calatorii sa alunge plictiseala intre doua avioane testand serviciile noi ale companiei, scrie editia online a BBC News. Ideea de a deschide o astfel de arena a venit in urma deciziei Google de a se extinde nu numai online, ci si in lumea reala, si de a-si face mult mai bine simtita prezenta printre utilizatori.

"Pentru foarte multi internauti, am avut intotdeauna o insemnatate pe computerele lor, insa acestia nu au avut niciodata posibilitatea sa ne cunoasca si in forma fizica, ci numai online", a explicat Lorraine Twohill, director de marketing al diviziei din Europa a Google.

In cadrul Google Space, utilizatorii vor putea utiliza foarte multe dintre serviciile gigantului de cautare, printre care si Google Earth, Google Toolbar, GMail (serviciu de mail - n.r.), Google Local (cautare online locala - n.r.), Google Mobile (cautare prin SMS - n.r.), scrie BBC News Online.

"In functie de succesul pe care-l vom inregistra in aeroportul londonez, ne vom extinde prezenta intr-un numar mare de aeroporturi, statii de metrou, tren sau autobuz si chiar pe anumite bulevarde cunoscute din marile orase ale lumii", a precizat Lorraine Twohill. anca.arsene@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO