Business Hi-Tech

Investitie de 200.000 de euro intr-un portal pentru adolescenti

26.02.2007, 19:21 27

Hanson Marketing, companie cu capital majoritar britanic, a anuntat o investitie de 200.000 de euro intr-un proiect online care are ca principala tinta tinerii cu varste cuprinse intre 15-19 ani. Portalul www.15-19.ro urmeaza sa fie lansat in cursul acestei saptamani. "Pana la sfarsitul anului 2007 ne asteptam ca cel putin 50.000 de tineri sa-si completeze profilul pe 15-19.ro", a declarat Nona Serbanescu, Media Development Manager in cadrul Hanson Marketing. "Tinerii care intra pe portal isi vor putea completa profilul, isi vor putea face bloguri personalizate si vor putea incarca fotografii si filmulete. Din punct de vedere al continutului, portalul 15-19 va prezenta informatii necesare tinerilor legate de liceu, facultate, cariera, educatie sexuala, dar si subiecte de mare interes cum ar fi: muzica, filmul, tehnologia de ultima ora, sport, moda si viata mondena", a adaugat oficialul companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO