Business Hi-Tech

Investiţie de 50 mil. $ în Medallia, un producător de soft care analizează feedback-ul clienţilor

Investiţie de 50 mil. $ în Medallia, un producător de...

Autor: Adrian Seceleanu

19.08.2014, 00:01 217
Fondul de investiţii Sequoia Capital a oferit o nouă finanţare de 50 de milioane de dolari producătorului de software Medallia - care ajută companiile să monitorizeze şi să analizeze feedback-ul clienţilor în legătură cu produsele sau serviciile pe care le oferă, scrie Wall Street Journal. Cu cei 50 mil. dolari, valoarea totală a investiţiilor Sequoia în Medallia ajunge la 105 mil. dolari, devenind astfel unul dintre cele mai importante pariuri ale fondului, după aplicaţia de mesagerie instantanee WhatsApp, în care investiţiile s-au ridicat la 60 mil. dolari. WhatsApp a fost cumpărată de Facebook pentru 19 mld. dolari. Medallia, care a fost fondată în anul 2001 în Silicon Valley, lucrează pentru companii precum Nordstrom, Best Western, Lego, Airbnb sau Telstra, pe care le ajută să înţeleagă „sentimentul clienţilor” în raport cu un produs sau serviciu analizând o cantitate ridicată de date, de la opiniile publicate pe reţelele sociale până la tradiţionalele chestionare completate de clienţi. Medallia s-ar putea lista la bursă anul viitor, conform WSJ. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO