Mădălina Racoviţan, partener, KPMG în România: Evaluările de la final de an sunt de multe ori deformate pentru că managerii sunt influentaţi de multe ori în evaluare de performanţa recentă a angajatului, ceea ce scade obiectivitatea evaluării
O companie medie plăteşte 3 euro/angajat pentru folosirea aplicaţiei prin care angajaţii pot oferi feedback continuu.
Firma de audit şi consultanţă KPMG în România a investit în aplicaţia KPMG QuercusApp Performance, care permite oferirea de feedback în timp real, în mod continuu, printr-o platformă prin care angajaţii şi managerii pot solicita şi oferi feedback în timp real şi pot monitoriza constant performanţa lor sau a echipelor subordonate.
„Vedem că în prezent angajaţii nu mai au răbdare să aştepte finalul de an pentru a fi evaluaţi. Mai mult, evaluările de la final de an sunt de multe ori deformate pentru că managerii sunt influentaţi de multe ori în evaluare de performanţa recentă (din ultimele săptămâni sau luni) a angajatului, ceea ce scade obiectivitatea evaluării adeseori. Iar acesta este un lucru pe care angajaţii îl reclamă, pe bună dreptate“, a spus Mădălina Racoviţan, partener, head of people services în cadrul firmei de audit şi consultanţă KPMG în România.