Business Hi-Tech

Multinaţionala americană Brillio se extinde în România. Dragoş Stoica, Country Manager: Vrem sa ne dublam numărul de angajaţi în următoarele 6 luni şi sa continuam ritmul agresiv de creştere pe piaţa locală

Dragoş Stoica, Romania Country Manager Brillio

Dragoş Stoica, Romania Country Manager Brillio

Autor: Ştefan Stan

23.10.2021, 14:26 32068

Brillio, o multinaţională americană care a intrat în 2020 pe piaţa locală prin achiziţia Cognetik, l-a recrutat pe Dragoş Stoica, cu o experienţă de peste 14 ani în cadrul IBM, pe poziţia de Country Manager, şi anunţă începutul unei etape de extindere puternică în România.

”Brillio România este într-o perioadă de expansiune pe mai multe arii şi contribuie la strategia grupului de a deveni un lider global în zona de transformare digitală. Planurile de creştere pentru România se axeaza atat pe capacitatile actuale de data engineering, data analytics şi data science, cât şi pe zone precum Cloud sau Product Development”, a declarat Dragoş Stoica.

Pe plan local, Brillio are un sediu fizic în Oradea, şi plănuieşte deschiderea de noi sedii în mai multe oraşe din ţară. Brillio România deserveşte clienţi pe toate continentele, multinaţionale din Fortune 500 la nivel global. 

”Mizăm să devenim un centru de dezvoltare full-service şi pilonul principal de livrare pentru Europa. România va deveni un hub de expansiune pentru business-ul şi clienţii europeni ai Brillio. Avem ca obiectiv extinderea în mai multe oraşe din România şi o creştere semnificativă a resurselor umane în următorii trei ani. Încercăm sa ne dublam numărul de angajaţi în următoarele 6 luni şi sa continuam ritmul agresiv de creştere pe piaţa locală”, a spus noul country manager.

Brillio este în acest moment în proces de recrutare pentru o gamă largă de roluri, printre care şi developeri, arhitecţi, testeri, site reliability engineers, sau project managers. 

”Sunt entuziasmat şi mă bucur să mă alătur echipei Brillio România. Consider că avem valori comune şi împreună cu echipa existenta putem să contribuim la dezvoltarea accelerată a companiei. Valorile companiei rămân orientate în jurul culturii de performanţă şi inovaţie motiv pentru care targetam o creştere organică şi bazată pe calitate. Condiţiile pieţei actuale ne-au demonstrat ca avem multe oportunităţi in viitor pentru a-i ajuta pe clienţii noştri să avanseze în transformarea business-ului lor”, a spus Dragoş Stoica după numirea sa în noua poziţie.

Brillio este un furnizor de servicii digitale tech cu sediul în Silicon Valley, cu peste 3.000 de angajaţi, cu birouri în Statele Unite, România, Canada, Marea Britanie şi India. Compania, care are ca acţionar majoritar fondul de investiţii gigant Bain Capital, oferă soluţii de transformare digitală la nivel global pentru unele dintre cele mai mari firme din lume.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO