Eveniment

Black Friday în România pe Internet: tranzacţii de 40 de milioane de euro

Black Friday în România pe Internet: tranzacţii de 40...

Autor: Adrian Dumitrache

18.11.2013, 12:15 650

Peste 400.000 de români vor cumpăra produse de la retaileri online în ziua campaniei de reduceri Black Friday, 22 noiembrie, iar valoarea tranzacţiilor va depăşi 40 milioane de euro, a estimat PayURomânia.

"Anul acesta am început pregătirile pentru Black Friday încă din primavară. În urma discuţiilor cu marii retaileri am optimizat platformă de procesare a plăţilor online pentru a răspunde atât volumului mare de procesare estimat pentru primele ore ale dimineţii dar, mai ales, strategiei comerciale ale fiecăruia dintre ei", a declarat directorul general al PayU România, Daniel Nicolescu.

Potrivit acestuia, magazinele online de IT şi electrocasnice vor înregistra cele mai multe comenzi şi creşteri de până la 300%, însă evoluţii semnificative, de peste 40%, sunt aşteptate şi pe segmentele fashion, jucării sau cărţi.

Deoarece produsele ce vor fi achiziţionate vor fi peste valoarea medie uzuală, compania se aşteaptă şi la creşterea numărului de tranzacţii efectuate cu cardurile cu rate.

În plus, pentru data de 22 noiembrie, compania a dublat numărul oamenilor din departamentele de antifraudă şi suport cumpărători, având în vedere că plata online este modalitatea cea mai simplă prin care utilizatorii pot fi siguri că prind ofertele, evitând în acelaşi timp aglomeraţia şi timpul mare de facturare şi acordare a garanţiei.

PayU este furnizor de soluţii comerţ electronic (eCommerce) integrate, deţinut de Naspers, un grup multinaţional, cu operaţiuni în 131 de ţări.

În România, PayU este lider pe piaţa de plăţi online, cu peste 2,8 milioane de tranzacţii procesate în 2012, în valoare de 176,4 milioane de euro şi o cotă de 80% din volumul total al Romcard.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO