Business Hi-Tech

PCfun.ro si ElectroFun.ro mizeaza in 2008 pe diversificarea produselor

17.03.2008, 19:06 14

Magazinele online PCfun.ro si ElectroFun.ro, operate de Fit Distribution, vizeaza afaceri de aproximativ 15 mil. $, pe fondul incercarii de a se diferentia pe piata prin produse. Cele doua magazine vor pune accent pe produse care nu se gasesc inca la retailerii traditionali. "Consideram ca focusul trebuie sa fie pe asigurarea diversitatii produselor prezente in site la preturi atractive, a disponibilitatii informatiilor, a functionalitatii site-ului si pe dezvoltarea logisticii", a afirmat Madalin Durca, director de marketing la PCfun. ElectroFun.ro, singurul magazin online dedicat echipamentelor electronice si electrocasnice, va pune accent pe proiecte in zona de oferte si pachete de servicii personalizate segmentului de public vizat. "Ne vom ocupa si de dezvoltarea unor zone noi, inclusiv aceea dedicata bebelusilor si tinerelor mamici", declara Magda Stoica, director de vanzari al PCfun/ElectroFun. Cele doua magazine au realizat in 2007 afaceri de peste 7,5 mil. $, de 2,5 ori mai mari decat anul anterior. PCfun.ro si-a propus pentru acest an o cota de 5% din piata de comert online, estimata la circa 275 mil. $.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO