♦ „Trebuie să le explicăm angajaţilor că prin automatizare nu vrem să le afectăm locurile de muncă, să îi dăm afară pe ei, ci că vrem să îi ajutăm şi să le eliberăm timp să se ocupe de lucruri mai importante.“
Pentru a automatiza anumite procese din cadrul unei companii managerii şi antreprenorii trebuie să vorbească „uman“ şi pe limba angajaţilor şi să încerce să le explice beneficiile pe care le pot aduce proiectele de automatizare şi digitalizare, a explicat Adela Mureşan, director adjunct advanced analytics & data engineering, Banca Transilvania (BT), în cadrul unui eveniment organizat de UiPath la începutul lunii aprilie.
„A fost nevoie să le explicăm angajaţilor că prin automatizare nu vrem să le afectăm locurile de muncă, să îi dăm afară pe ei, ci vrem să îi ajutăm. Noi mergeam către ei cu întrebarea «ce ai dori să automatizezi?», iar ei ziceau că nu au timp de automatizări că au lucruri de făcut. Iar când am schimbat întrebarea cu «spune-mi ce faci şi ce ai prefera să nu mai faci?», am găsit răspunsurile pentru ce ar trebui să automatizăm“, a spus Adela Mureşan.