Business Hi-Tech

Reţeaua de magazine iStyle se aşteaptă la un plus de 15%

Reţeaua de magazine iStyle se aşteaptă la un plus de 15%

Autor: Ioana Nita

16.07.2014, 00:06 107
Reţeaua de magazine iStyle România, unul dintre cei mai mari reselleri ai Apple pe pia­ţa locală, ţinteşte pentru anul acesta ma­jorarea afacerilor cu 15% faţă de 2013, mi­zând pe faptul că gigantul american va lansa în a doua jumătate a lui 2014 noi produse care vor ajuta la creşterea vânză­rilor totale. În 2013, compania a vândut produse Apple în valoare de circa 10 milioane de euro.
 
„Pentru 2014 estimăm o creş­tere a vân­ză­rilor cu 15%, cel puţin. Este foar­te posibil ca Apple să lanseze noi pro­duse pe piaţă. Este vorba în principal de sfâr­şitul anului“, a declarat pentru ZF Dora Popeneciu, directo­rul general al iStyle Româ­nia. Printre produsele pe care Apple este posibil să le lanseze în această toamnă se numără a şasea generaţie de iPhone, un ceas inteligent - iWatch -, un nou iPad şi un nou Apple TV, potrivit speculaţiilor din presa internaţională. 
 
Popeneciu a menţionat că cele mai mari vânzări se înregistrează în luna decembrie. Spre exemplu, anul trecut în luna decembrie iStyle România a avut vânzări în valoare de 1,2 milioane de euro, cele mai vândute produse fiind iPad-urile şi laptop-urile din gamele MacBook Air şi MacBook Pro.  Acestea au fost cele mai vândute pro­du­se şi în primele şase luni din 2014.
 
„Cele mai vândute produse au fost iPad-uri­le şi portabilele MacBook Air şi MacBook Pro care reprezintă 80% din vân­ză­rile de computere“, a precizat Popeneciu, adău­gând că piaţa s-a maturizat din punctul de vedere al ecosistemului Apple – există foarte multe aplicaţii pentru produsele Apple, dezvol­tate inclusiv de români.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO