Business Hi-Tech

Romtelecom iese la atac pe zona corporate

Romtelecom iese la atac pe zona corporate

George Makowski, directorul executiv comercial al Romtelecom, vrea sa angajeze peste 100 de oameni la divizia care gestioneaza clientii de business

18.09.2007, 18:00 35

Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa de pe piata locala, intentioneaza sa extinda puternic divizia sa dedicata clientilor de business, infiintata odata cu schimbarea managementului companiei din primavara acestui an, operatorul cautand in prezent peste 100 de oameni pentru Directia Executiva Comerciala. Posturile disponibile sunt la departamentele de marketing, vanzari, managementul produsului, call center etc. Compania organizeaza un Targ de joburi pentru a recruta oameni, care se va desfasura maine la Palatul Telefoanelor de pe Calea Victoriei, din Bucuresti.
Dupa ce s-a concentrat, de la inceputul acestui an, in special pe clientii persoane fizice, operatorul a anuntat un nou produs destinat si clientilor companii, care va fi disponibil din data de 15 octombrie. Companiile care vor alege abonamentele "Tarif unic" vor putea efectua apeluri locale si nationale in retea la un tarif unic de 0,027 euro/minut (fara TVA), indiferent de palierul orar sau de zi. De la aceeasi data, operatorul va lansa 18 abonamente pentru servicii de telefonie fixa, grupate sub denumirea "Tarif unic", care sunt disponibile pana la data de 15 ianuarie a anului viitor la tarife mai mici decat cele de lista. Tariful de lista al abonamentelor este cuprins intre 13 euro si 180 de euro, dar in perioada mentionata acestea pot fi contractate la valori mai mici. Spre exemplu, abonamentul de 13 euro este disponibil la 10 euro, iar cel de 180 euro la 150 euro.
Conform operatorului, abonamentele cu tarif unic asigura convorbiri cu pana la 46% mai ieftine in reteaua Romtelecom.
"Companiile care folosesc serviciile Romtelecom au nevoie de flexibilitate si de tarife competitive pentru serviciile de comunicatii, care sa le asigure o comunicare buna cu partenerii lor de afaceri sau cu clientii (...)", a declarat directorul executiv comercial al Romtelecom pe segmentul business, George Makowski. El a preluat aceasta pozitie in luna mai, odata cu numirea unei noi conduceri executive a operatorului de catre Yorgos Ioannidis, care a preluat si el pozitia de CEO al operatorului in luna februarie de la americanul James Hubley.
"Ne concentram mai bine pe zona de business ca urmare a noii organizari a zonei de comercial, care presupune doi directori executivi, unul dedicat segmentului persoane fizice, celalalt dedicat segmentului business. Aceasta noua organizare ne permite sa raspundem mult mai bine necesitatilor ambelor segmente", a spus pentru ZF Yorgos Ioannidis, CEO-ul Romtelecom.
Clientii companii sunt singurii care continua sa achizitioneze servicii de telefonie fixa, pe o piata aflata in declin, incepand cu anul 2004. Numarul de clienti persoane fizice pentru serviciile de telefonie fixa a scazut de la 3,935 milioane in 2004 la 3,664 milioane in 2006, in timp ce numarul clientilor-companii a crescut constant, ajungand la 559.629 la finele anului trecut. Romtelecom detinea anul trecut peste 82% din piata de business, cu 460.302 clienti companii, conform datelor furnizate de arbitrul pietei telecom.
Romtelecom, cel mai important operator local de telefonie fixa, cu circa 3,1 milioane de linii, se confrunta cu o concurenta puternica din partea operatorilor de cablu TV si telefonie mobila, fapt care a determinat o scadere importanta a numarului de clienti (aproape 700.000 in perioada iunie 2006-iunie 2007).
Pentru a compensa aceste scaderi, Romtelecom cauta sa creeze noi surse de venituri, printre acestea numarandu-se si serviciile de acces la internet.
Compania a ajuns in aceasta luna la 230.000 de clienti pentru serviciile de acces la internet, in crestere cu 130.000 fata de sfarsitul anului trecut. Romtelecom si-a propus sa incheie anul cu 300.000 de clienti pe serviciile de acces la internet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO