Business Hi-Tech

Start-up-ul local Vehicool se extinde în Braşov, Cluj şi Timişoara. Compania vrea să ajungă la 1.000 de abonaţi în 2022 şi caută o finanţare de 300.000 de euro pentru a trece graniţele României

Ionuţ Miftode şi Alex Caplea, fondatori Vehicool

Ionuţ Miftode şi Alex Caplea, fondatori Vehicool

Autor: Alexandra Cepăreanu

07.02.2022, 20:19 106

Start-up-ul Vehicool, care a dezvoltat o aplicaţie mobilă ce le aduce utilizatorilor spălătoria auto acolo unde au maşina parcată, lansat în luna februarie a anului trecut, vrea să atingă pragul de 400.000 euro la finalul anului în curs, în creştere cu aproape 500% faţă de anul 2021, când compania a înregistrat afaceri de 70.000 euro, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii Vehicool. De asemenea, reprezentanţii companiei şi-au propus ca până la finalul anului 2022 platforma să ajungă la un număr de 1.000 de abonaţi şi să înregistreze o medie de 3.500 de comenzi pe lună.

„Dacă în februarie 2021 au fost înregistrate doar 67 de comenzi prin intermediul aplicaţiei, în februarie 2022 acest număr a crescut la aproximativ 500 comenzi”, au transmis reprezentanţii start-up-ului.

Vehicool oferă atât servicii de bază, cum ar fi spălarea şi curăţarea maşinii, cât şi servicii suplimentare - ceară, lichid de parbriz, polish. Până în prezent, prin intermediul platformei Vehicool s-au realizat peste 6.000 comenzi, atât de către abonaţi, cât şi de către clienţi unici de pe raza municipiului Bucureşti şi Ilfov.

„Peste 70% dintre clienţi sunt persoane juridice – companii mari care deţin flote auto pentru angajaţi, cât şi mici antreprenori care înţeleg care e valoarea timpului lor transpusă în bani sau nu. Statisticile au arătat că 40% din tranzacţii au conţinut şi un astfel de serviciu extra care au adus o cheltuială medie lunară de 240 lei în contul clienţilor Vehicool.”

Planurile pentru anul în curs mai vizează extinderea gamei de servicii, prin lansarea unor servicii care vor fi operate atât de Vehicool, cât şi de parteneri.

„Existând o vizibilitate din ce în ce mai mare la nivel naţional, dar şi o cerere în creştere, Vehicool va depăşi anul acesta graniţele capitalei şi va ajunge în Braşov în luna martie, dar şi în alte oraşe mari, cum ar fi Cluj şi Timişoara, la începutul verii. Se doreşte şi o extindere în afara ţării, iar pentru îndeplinirea acestui obiectiv, echipa Vehicool este în căutarea unei finanţări de 200.000 – 300.000 euro.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO