Business Hi-Tech

SUA: In era gadgeturilor, muzica se asculta tot pe CD si la radio

07.07.2005, 18:37 20

Desi playerele digitale, receptoarele de radio prin satelit si abonamentele la servicii online sunt tot mai numeroase, majoritatea consumatorilor inca se bazeaza pe CD si pe radioul FM ca surse principale de acces la muzica, conform unui studiu al IDC citat de presa internationala. Studiul, realizat in Statele Unite, a conchis ca 53% din consumatori detin un CD player portabil, fata de 6% care detin un player digital si tot atatia care folosesc un receptor de programe radio prin satelit. Doar 4% dintre cei chestionati au spus ca sunt abonati la un serviciu online prin care descarca muzica digitala. "Studiul nostru demonstreaza ca tehnologiile mai vechi, cum sunt CD-ul si radioul FM, sunt inca preferate, in timp ce intentiile de cumparare de playere MP3 si de abonare la servicii online sunt in crestere", a spus un analist IDC. Conform aceluiasi raport, 70% dintre americani cumpara muzica in fiecare luna, in timp ce 23% dintre ei cheltuiesc in medie intre 10 si 25 de dolari (9-21 de euro) lunar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO