Business Hi-Tech

Telekom România: Instalările aplicaţiei MyAccount au crescut cu 77% în T2, iar numărul utilizatorilor activi de 2,5 ori

Gabriel Trăistaru, directorul diviziei de digitalizare din cadrul Telekom România

Gabriel Trăistaru, directorul diviziei de digitalizare din cadrul Telekom România

Autor: Florentina Niţu

24.08.2020, 00:00 183

Telekom România, cel mai mare grup de telecomunicaţii de pe piaţa locală, a înregistrat o creştere considerabilă a utilizării aplicaţiei de management al contului MyAccount Telekom în al doilea trimestru al acestui an, numărul de instalări crescând cu 77% faţă de aceeaşi perioadă din 2019. Numărul de conturi noi în aplicaţia MyAccount Telekom aproape că s-a dublat în perioada aprilie-iunie, iar numărul de utilizatori activi a crescut de 2,5 ori, comparativ cu acelaşi interval al anului trecut. 

Totodată, numărul plăţilor electronice s-a dublat în al doilea trimestru al anului 2020 comparativ cu T2/2019.

„Procesul de digitalizare şi simplificare, pe care l-am început în urmă cu aproape trei ani la nivel de companie, este mai relevant ca niciodată în contextul pandemiei de COVID-19. Sănătatea clienţilor noştri, siguranţa şi calitatea operaţiunilor realizate online au reprezentat priorităţi pentru noi în această perioadă dificilă, astfel am ajustat şi simplificat modul de interacţiune cu produsele şi serviciile pe care le oferim. Am adus noi funcţionalităţi aplicaţiei mobile MyAccount şi am încurajat şi educat clienţii să utilizeze cu prioritate mijloacele digitale de gestionare a serviciilor. Utilizarea aplicaţiei MyAccount de către un număr tot mai mare de clienţi, precum şi aprecierile primite în magazinele de aplicaţii ne demonstrează că avem strategia corectă pentru digitalizarea şi simplificarea procesului de interacţiune cu produsele şi serviciile Telekom. Vom continua să aducem noi îmbunătăţiri aplicaţiei, atât ca parte a acestei strategii, dar şi în baza sugestiilor şi reacţiilor, pe care le apreciem şi le luăm în considerare de fiecare dată când creionăm o nouă funcţionalitate”, a declarat Gabriel Trăistaru, directorul diviziei de digitalizare din cadrul Telekom România.

Folosind MyAccount, clienţii Telekom Romania au la dispoziţie toate serviciile într-un singur loc, precum: reînnoirea planului de servicii, activarea şi plata facturii electronice, activarea şi dezactivarea roamingului sau al extraopţiunilor, restricţionarea numărului de telefon, în cazul pierderii telefonului, recuperarea codului PUK, rezolvarea eventualelor deranjamente şi preluarea sesizărilor. Aplicaţia mobilă MyAccount este gratuită şi disponibilă pentru orice client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play şi App Store.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO