Business Hi-Tech

Transart a furnizat o soluţie de automatizare a forţei de vânzări pentru Kandia Dulce

Transart a furnizat o soluţie de automatizare a forţei...

Autor: Ioana Nita

06.08.2015, 00:00 568
Compania locală Transart, specializată în furnizarea de soluţii software pentru business, a implementat sistemul de automatizare a forţei de vânzări Hermes Merchandising & Marketing în cadrul Kandia Dulce, cel mai mare producător local de dulciuri. Astfel, echipa de vânzări Kandia Dulce care îşi desfăşoară activitatea pe teren dispun de informaţiile de business de care au nevoie direct pe dispozitivele mobile care rulează sistemul de operare Google Android. „În ce priveşte departamentul de vânzări, principala îmbunătăţire sesizată după implementarea Hermes este pe partea de organizare, monitorizare şi control al activităţii desfăşurate de echipa de pe teren.
 
Acum pot vedea activitatea desfăşurată de fiecare membru al echipei şi pot interveni rapid, cu feedback concret şi punctual, de câte ori consider că este necesar”, a precizat Radu Mazuru, director de vânzări în cadrul Kandia Dulce România. Implementarea proiectului a durat trei luni, soluţia Hermes fiind aleasă în urma unei analize a celorlalte sisteme similare disponibile pe piaţa locală. Companiile nu au precizat care a fost valoarea contractului. Transart a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 13 milioane lei, în creştere cu aproape 8%, şi un profit net de 1,5 milioane lei, mai mare cu 20% faţă de 2013, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO