Business Hi-Tech

UPC şi-a stabilizat baza de clienţi şi a avut venituri mai mari în lei în ciuda competiţiei dure

UPC şi-a stabilizat baza de clienţi şi a avut venituri...

Autor: Adrian Seceleanu

14.02.2013, 21:13 379

Compania UPC, numărul doi pe piaţa locală de servicii prin cablu TV, a înregistrat anul trecut afaceri de 450 mil. lei, în creştere cu 3% faţă de anul precedent, pe fondul stabilizării numărului de clienţi pe cablu, al numărului mai mare de utilizatori pentru serviciile premium (HD sau 3D) şi al avansului înregistrat de baza de abonaţi şi la serviciile de internet şi telefonie fixă, arată raportul financiar al proprie­tarului firmei, grupul american Liberty Global.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO