Business Hi-Tech

Vodafone Romania: Intr-un an ajungem la break-even cu serviciile de publicitate pe mobil

16.11.2008, 19:56 23

Vodafone, singurul jucator de pe piata locala de telefonie mobila care a lansat servicii de publicitate pe mobil, estimeaza ca extinderea numarului si formelor de promovare puse la dispozitia companiilor si agentiilor de publicitate vor majora numarul clientilor si vor aduce aceasta linie de business la break-even intr-un an de zile. Prin serviciul AdPlus, Vodafone ofera mai multe metode de livrare a unor mesaje publicitare catre baza sa de clienti, printre care mesaje text, mesaje multimedia si bannere pe site-ul propriu. Operatorul sustine ca mesajele de publicitate pe mobil sunt livrate exclusiv catre clientii care isi exprima acordul in acest sens, respectiv 1,8 milioane de utilizatori de cartele prepay si 1 milion de clienti cu abonament. Oficialii Vodafone spun ca posibilitatile de tintire a unor categorii extrem de bine selectate de clienti reprezinta unul din avantajele AdPlus. "Campaniile de publicitate pe mobil pot viza doar utilizatorii care locuiesc in anumite cartiere sau pe anumite strazi. Putem trimite de asemenea mesaje de promovare doar catre clientii care si-au platit facturile, au o anumita varsta, au folosit telefonul mai mult in anumite intervale orare (...) Avem 10 criterii de segmentare a clientilor", a spus Stephanie Jackson, Senior Director Online and Internet Services al Vodafone Romania. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO