Business Hi-Tech

ZF Digital ’13: Cum arată viitorul pe piaţa de servicii TV

ZF Digital ’13: Cum arată viitorul pe piaţa de...

Autor: Adrian Seceleanu

17.10.2013, 20:31 599

Evoluţiile de pe piaţa de servicii de televiziune vor fi în centrul atenţiei în prima sesiune din a doua zi a conferinţei ZF Digital ’13, subiectul fiind discutat împreună cu Julien Ducarroz - directorul comercial al Orange, Robert Redeleanu - directorul de marketing al UPC, Dan Bulucea - Country Manager al Google, Cătălin Clemente - director comercial al platformei Seenow (Directone) şi Adriana Năstase -  avocat, coordonator Departament media, comunicaţii şi tehnologie în cadrul casei de avocatură Schoenherr şi Asociaţii SCA. Printre temele ce vor fi abordate în cadrul discuţiei se numără: Ce preferă în prezent consumatorul de servicii de televiziune şi ce va conta în viitor mai mult pentru el? Cât de importantă este o platformă online care să ofere acces la posturile de televiziune şi de pe tabletă sau smatphone? Timp de două zile, 22 şi 23 octombrie, ZF va analiza alături de unii dintre cei mai importanţi actori din IT&C - de la giganţii pieţei locale de comunicaţii până la start-up-uri din online şi jucători din piaţa de software - evoluţiile şi perspectivele economiei digitale.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.10.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO