La nici 12 ani, TOBIAS LÜTKE ştia să codeze, iar înainte să împlinească 30 de ani lansase deja o companie al cărei succes avea să se răsfrângă la nivel mondial. Astăzi, serviciul Shopify e folosit de milioane de businessuri din întreaga lume.
Tobias Lütke s-a născut în anul 1981, în Koblenz, Germania. La vârsta de şase ani părinţii i-au dăruit primul computer, iar la 11-12 ani Lütke deja începuse să rescrie codul pentru jocurile preferate şi făcuse un hobby din modificarea componentelor hardware ale PC-ului. În clasa a 10-a a renunţat la şcoală pentru a se înscrie într-un program de ucenicie, în urma căruia s-a calificat ca programator.
În 2003, după ce şi-a întâlnit actuala soţie într-o excursie pe care a făcut-o în staţiunea canadiană de schi Whistler, antreprenorul s-a hotărât să se mute în Canada.
Aici i-a întâlnit pe Daniel Weinand şi Scott Lake, alături de care a lansat Snowdevil, un magazin online pentru produse destinate snowboardului. În lipsa unui software potrivit, antreprenorul a proiectat de la zero o nouă platformă, pas în urma căruia cei trei parteneri au decis să nu se mai limiteze doar la nişa de echipamente sportive ci să se focuseze pe e-commerce în ansamblu. În 2006, au pus bazele Shopify, un serviciu care ajută alte companii să îşi lanseze şi să administreze magazine online. În 2015 compania s-a listat la Bursă.
Pe 8 septembrie 2021, împreună cu o serie de executivi de top şi având drept partener firma Celtic House Venture Partners, antreprenorul a investit 3 milioane de dolari în Creative Layer, o platformă globală care să deservească comenzile primite pe Shopify şi alte